MORRISON NAJLEPSZY

1. Data: 2000-09-30 15:08:22

Temat: MORRISON NAJLEPSZY
Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZY KTO MA COS PRZECIZKO STWIERDZENIU ZE JIM MORRISON BYL NAJWYBITNIEJSZYM
POETĄ WSZECHCZASÓW?
JESLI TAK WYZYWAM GO NA POJEDYNEK (SŁOWNY, OCZYWISCIE)ZOSIA

2. Data: 2000-09-30 15:44:12

Temat: Re: MORRISON NAJLEPSZY
Od: "Monka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <m...@p...onet.pl> w wiadomości ...
> CZY KTO MA COS PRZECIZKO STWIERDZENIU ZE JIM MORRISON BYL
NAJWYBITNIEJSZYM
> POETĄ WSZECHCZASÓW?
> JESLI TAK WYZYWAM GO NA POJEDYNEK (SŁOWNY, OCZYWISCIE)ZOSIA

tekściarz,
tylko tekściarz,
ale co Twoje pytanie ma wspólnego z psychologią,
poza oczywiście tym, że zastanawiające z psychologicznego punktu
widzenia, jest samo to, że je tu zadajesz? ;-)

M-A

3. Data: 2000-09-30 16:00:26

Od: "Darek" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się z twoją opinią oczywiście z psychologicznego punktu widzenia

Użytkownik Monka <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:8r51li$bil$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2000-09-30 21:59:42

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZY KTO MA COS PRZECIZKO STWIERDZENIU ZE JIM MORRISON BYL NAJWYBITNIEJSZYM
> POETĄ WSZECHCZASÓW?
> JESLI TAK WYZYWAM GO NA POJEDYNEK (SŁOWNY, OCZYWISCIE)ZOSIA

A kto to byl?
spider.

hahahahahaha ;))))))))))

5. Data: 2000-10-01 17:27:59

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poza oczywiście tym, że zastanawiające z psychologicznego punktu
> widzenia, jest samo to, że je tu zadajesz? ;-)
Bardzo wiele, na przyklad to ze psychologia jest jednym z niewielu newsów na
które czasem zaglądam więc nie widze zadnych przeciwskazan zeby i tutaj
opublikowac ten tekst, zosia

6. Data: 2000-10-01 17:29:11

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto to byl?
> spider.
> hahahahahaha ;))))))))))
Uff, a juz myslalam ze ty tak serio. zosia

7. Data: 2000-10-01 18:37:53

Od: "Monka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
newsów na
> które czasem zaglądam więc nie widze zadnych przeciwskazan zeby i

szkoda w takim razie, że nie zastanawiasz się w jakim celu grupy są
podzielone tematycznie.
rozumiem, ze jeśli zauroczy Cię np. jakiś przepis kulinarny też uznasz,
że najlepszym miejscem na podzielenie się nim będzie psp ;-)
(lub jakakolwiek inna grupa, którą akurat subskrybujesz)

tak, rzeczywiście masz poważne problemy psychologiczne ;-)

M-A

8. Data: 2000-10-02 09:35:22

Od: "Bob" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy jest Mickiewicz w 13 ksiedze Pana Tadeusza
w ktorej zreszta mozesz Zosiu pochwalic sie nie lada wyczynem

Użytkownik Zosia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r4vih$656$...@n...onet.pl...

9. Data: 2000-10-02 14:04:37

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszy jest Mickiewicz w 13 ksiedze Pana Tadeusza
> w ktorej zreszta mozesz Zosiu pochwalic sie nie lada wyczynem
O ile mi wiadomo to 13-ta ksiege przypisuje sie Aleksandrowi Fredrze.
spider.

10. Data: 2000-10-02 23:42:10

Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZY KTO MA COS PRZECIZKO STWIERDZENIU ZE JIM MORRISON BYL NAJWYBITNIEJSZYM
> POETĄ WSZECHCZASÓW?
> JESLI TAK WYZYWAM GO NA POJEDYNEK (SŁOWNY, OCZYWISCIE)ZOSIA

Ja sssboa jestem poetą lepszym, a oto mój pierwszy wiersz:

W moim tornistrze jest pióro, ołówek,
gumka, zeszyty trzy,
i wielka ryba piła - która nigdy nie jest smutna.

sssboa 03.10.00 g. 01:41

Później dokończę
Wbrew sobie ?
o osobowości słów kilka (do Diany ale nie tylko)
Opinia na temat czapek z daszkiem ala dres
autosugestia