MOże OT - Covarum plustre L

1. Data: 2002-05-25 07:20:27

Temat: MOże OT - Covarum plustre L
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
MOże ktoś przypadkiem wie co to za roślina? Z kontekstu /tłumaczenia/
wynika, że to coś jak blekot, bo jedna postać zarzuca drugiej, że się tego
czegoś objadła. Po rosyjsku to "piatilistnik", "sabielnik" "sieriebriak".

Namaste!

EuGeniusz Dębski www.debski.art.pl

periodyk sieciowy: www.srebrnyglob.pl

2. Data: 2002-05-25 14:22:57

Temat: Re: MOże OT - Covarum plustre L
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

EuGeniusz Dębski napisał:
> MOże ktoś przypadkiem wie co to za roślina? Z kontekstu /tłumaczenia/
> wynika, że to coś jak blekot, bo jedna postać zarzuca drugiej, że się tego
> czegoś objadła. Po rosyjsku to "piatilistnik", "sabielnik"

Sabielnik = siedmiopalecznik błotny (Comarum palustre).
Rosyjsko-Polski słownik rolniczy.

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

3. Data: 2002-05-26 07:17:19

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
DZiękuję ciepło.

4. Data: 2002-05-26 20:31:58

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 09:20 02-05-25 +0200, you wrote:
> [...]
>czegoś objadła. Po rosyjsku to "piatilistnik", "sabielnik" "sieriebriak".

Geno a ty co tu robisz ;)?

Pozdrowki,
Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

5. Data: 2002-05-27 08:07:36

Temat: Re: MOze OT - Covarum plustre L
Od: "EuGeniusz Debski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
SZukam pomocy, i znalazlem. A ktos ty, Sunnie?

Namaste!

EuGeniusz Debski www.debski.art.pl

periodyk sieciowy: www.srebrnyglob.pl
Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

6. Data: 2002-05-27 15:34:03

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:07 02-05-27 +0200, you wrote:
>Hej!
>SZukam pomocy, i znalazlem. A ktos ty, Sunnie?

Oj, Geno, Geno, Sloneczka nie pamietasz (taki pewien Nordcon)? A liste FiF
kojarzysz ;)?

Anka

---

7. Data: 2002-05-27 16:21:52

Od: "EuGeniusz Debski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ala jak ty sie na kazdej liscie udzielasz pod innym ksywem, to skad mam
wiedziec ktos jest?! ja tam wszedzie skromnie EuGeniusz...

8. Data: 2002-05-29 10:42:56

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 18:21 02-05-27 +0200, you wrote:
>Hej!
>Ala jak ty sie na kazdej liscie udzielasz pod innym ksywem, to skad mam
>wiedziec ktos jest?! ja tam wszedzie skromnie EuGeniusz...

Jak pod inna?? Taz wszedzie jestem Sunnie :) lub w tlumaczeniu Sloneczko :))

Anka

---

Szlag mnie trafia
sprzedam działkę pracowniczą