Re: MP3 z internetu na własny użytek

1. Data: 2009-08-12 10:17:33

Temat: Re: MP3 z internetu na własny użytek
Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amir pisze:
> Czy przetrzymywanie w domu na kartach pamięci
> pobranych z internetu MP3 pełnych albumów, światowej klasy wykonawców na
> własny użytek to
> łamanie prawa?

Nie wiem, ale na pewno nie jest niezdrowe :-)
No chyba że często używasz słuchawek kanałowych - może powodować
uszkodzenie słuchu.

MSPANC
--
Maddy

2. Data: 2009-08-12 10:26:59

Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na prawo miało pojsc zapytanie :(

sorki za spam

3. Data: 2009-08-12 11:13:25

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maddy wrote:

> Nie wiem, ale na pewno nie jest niezdrowe :-)

A jak wlasciciel praw majatkowych do utworu zatrudni windykatorow zza
wschodniej granicy? Wowczas moze sie okazac, ze juz samo posiadanie moze
prowadzic ro roznego rodzaju urazow, stluczen, zlaman i amputacji palcow
oraz calych konczyn...

> No chyba że często używasz słuchawek kanałowych - może powodować
> uszkodzenie słuchu.

Sluchawki obejmujace cale ucho tez sa niebezpieczne - zwlaszcza jezeli
uzywa sie ich podczas spaceru przez zatloczone centrum miasta...

Pozdro

Maseł

Magnez + Wapń
włosy - wypadające, kruche,suche