Ma być straszna zima !!!

1. Data: 2005-10-14 15:37:20

Temat: Ma być straszna zima !!!
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj "mówili w telewizji".......
wg brytyjskich prognoz zima ma być bardzo mroźna :-(
minus 30, 40 stopni Celsjusza, rzeki, jeziora skute lodem,
krajobraz jak na Syberii.......
Prognoza dotyczy niestety Polski.
Niewesoła to wiadomość ale lepiej wiedzieć, żeby się przygotować
i raczej nie ma się co zastanawiać co przykrywać a co nie..........
Gdyby to miała być prawda to dużo trzeba będzie przykryć :-(
pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie :-)
może ktoś się pomylił?
Bogda

2. Data: 2005-10-14 15:49:26

Temat: Re: Ma być straszna zima !!!
Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdyby to miała być prawda to dużo trzeba będzie przykryć :-(
> pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie :-)

myślisz, że brytyjscy meteo są wiarygodni? Przecież u nich sa gęste mgły i
stałego lądu nie widać.
--
pzdr
bluszcz

3. Data: 2005-10-14 16:00:21

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślisz, że brytyjscy meteo są wiarygodni? Przecież u nich sa gęste mgły i
> [...]
Bardzo bym chciała aby nie mieli racji !
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-10-14 17:09:02

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo bym chciała aby nie mieli racji !
> pozdrawiam, Bogda

Eee tam, mroźna zima to wiosenna okazja do nowych, radosnych nasadzeń!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

5. Data: 2005-10-14 17:09:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bogda wrote:
> [...]
> Gdyby to miała być prawda to dużo trzeba będzie przykryć :-(
> pozdrawiam mimo wszystko optymistycznie :-)
:)
ze dwa tygodnie temu powiefdzial mi to samo znajomy pszczelarz
bo obserwacji tego co dzieje sie w ulach
:)
dotychczas sprawdzaly sie jego przepowiednie
:)

z pozdrowieniami i usmiechami
smal

6. Data: 2005-10-14 17:48:41

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co? Indianie juz chrust zbieraja?

MJ

7. Data: 2005-10-14 18:04:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:
> A co? Indianie juz chrust zbieraja?
hehe
Boletus juz zaczal zbierac
:)

8. Data: 2005-10-14 18:33:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
> wg brytyjskich prognoz zima ma być bardzo mroźna :-(
> minus 30, 40 stopni Celsjusza, rzeki, jeziora skute lodem,

W takim razie okryje nieco porzadniej banana i palme :)
Bambusom taki mroz nie straszny. Klacza wytrzymaja jesli je okryje :)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2005-10-14 19:02:20

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> Boletus juz zaczal zbierac
to znaczy że indianie też zaczną- jak przeczytają te posty
grazyna

10. Data: 2005-10-14 19:21:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy że indianie też zaczną- jak przeczytają te posty
> grazyna

Już się szykują. Pewien Indianin z Indianapolis
zasadza się na topole lombardzkie.
Pytał nawet, czy się tam nie wybieram z toporem.
Niestety nie, ponieważ tamtejsza demokracja
na zerowym poziomie i z góry wiadomo,
iż nie miałbym takiej swobody działania, jak u siebie.
Radzę ja jemu czem prędzej - raz, w drodze wyjątku -
zastosować cichą chemię, a po czasie wezwać
odpowiednie służby.

Pozdrawia boletus

czy mozna jeszcze sadzic iglaki?
Drzewka owocowe w Trójmieści-gdzie kupić?
Drzewka - Prosba o rad
/NOT/ Budki dla ptakow
jestem chwalipięta