Macie co chcieliście

1. Data: 2011-05-13 23:06:01

Temat: Macie co chcieliście
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc

2. Data: 2011-05-13 23:49:53

Temat: Re: Macie co chcieliście
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komentarz:
"Śmieszni ci POlszewicy.... Co tacy łajdac jeszcze w Polsce robia...?"

Kanał użytkownika NiezaleznaTV:
Przesłane pliki (666)

Heh...

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:p8soczj4jzaw.dlg@trenerowa.karma...

3. Data: 2011-05-14 10:46:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 01:06:01 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=JMqrwDckEtc

:-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

4. Data: 2011-05-14 20:47:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW o poziomie umysłowym zwolenników PiS świadczą
najlepiej komentarze pod adresem zwolenników PO
w kontekście filmu z manifestacji zorganizowanej przez
Palikota.
Żenada.

Poza tym osoby sfilmowane i pokazane w tym filmie bez
ich zgody chyba powinny spróbować złożyć pozew sądowy
przeciwko autorom filmu, ponieważ [o ile się nie mylę]
wykorzystywanie wizerunku osób niepublicznych, a zwłaszcza
wywiadów z nimi w tego typu materiałach narusza polskie prawo.
Żenada do kwadratu.

--
CB

5. Data: 2011-05-15 11:51:59

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie wiem czy czasem nie jest tak, że biorąc udział w publicznej
manifestacji, stają się osobami publicznymi... [ale może się mylę]
:)

Vicky

6. Data: 2011-05-15 12:36:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wątpię, zwłaszcza na tyle by dopuszczalne było nękanie ich "wywiadami"
i puszczanie skutków tegoż na YT.

Na tym polega problem IMHO.
Ci ludzie zostali wmanewrowani w ten niby-reportarz przez realizatorów
filmu.

Poza tym wątpię, aby materiał do tego filmu został zmontowany
nieintencjonalnie, adekwatnie do tego co udało się nakręcić.

Zresztą nawet informację o organizatorach pominięto.
To chyba najlepiej świadczy o intencjach i rzetelności bandy
autorów z bożej łaski tego materiału.

--
CB

7. Data: 2011-05-15 22:16:55

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Wątpię, zwłaszcza na tyle by dopuszczalne było nękanie ich "wywiadami"
i puszczanie skutków tegoż na YT.

Każdy powinien panować nad swoimi słowami i czynami szczególnie w miejscach
publicznych...

Na tym polega problem IMHO.
Ci ludzie zostali wmanewrowani w ten niby-reportarz przez realizatorów
filmu.

To chyba przesada, "obrońcy krzyża pod pałacem" też zostali wmanewrowani?
W takich miejscach pojawiają się ludzie, którzy (w większości) emocjonalnie
są powiedzmy "niestabilni". Przychodzą tam w jakimś celu. Przeanalizuj
zachowanie ludzi na filmie...

Poza tym wątpię, aby materiał do tego filmu został zmontowany
nieintencjonalnie, adekwatnie do tego co udało się nakręcić.

Każdy materiał ma jakiś cel.
Swoim zachowaniem te osoby udowodniły zapewne założoną przez autora
hipotezę.

Zresztą nawet informację o organizatorach pominięto.
To chyba najlepiej świadczy o intencjach i rzetelności bandy
autorów z bożej łaski tego materiału.

A co powiesz o lasce która trzyma transparent na początku filmu ze słowem
kaczyzm i zapytana nie wie o co chodzi?
Krasicki też kiedyś uczył ośmieszając... Może dla naszego Narodu to
najlepsza lekcja krytyki.
Takie akcje jak na tym filmie przywołują mi tylko jedno wspomnienie:

http://www.youtube.com/watch?v=jQJRxG8xlfc

Vicky

8. Data: 2011-05-15 23:35:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten "wywiad" nie powinien się znaleźć na YT.

Jakoś nie widzę siebie w roli osoby komentującej coś co odbieram
jako wynik patologicznego wynaturzenia mentalnego oraz manipulację.

BTW tragiczne cytowanie.

9. Data: 2011-05-15 23:48:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 May 2011 00:16:55 +0200, Vicky napisał(a):

> A co powiesz o lasce która trzyma transparent na początku filmu ze słowem
> kaczyzm i zapytana nie wie o co chodzi?

Podejrzewam, że gdyby zatesamepiniondze miała zrobić komuś... ten przyrząd
do podpierania się przy chodzeniu, toby wiedziała o co chodzi i podniosłaby
cenę... Taki typ.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

10. Data: 2011-05-16 00:04:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw ty przeanalizuj deklaracje nt "prawa do prywatności"
składane przez PiS-iorów z tym co pokazali niedorobieni
autorzy tego "reportarzu":

http://www.youtube.com/watch?v=T74izO6-BhI

--
CB

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ... Przeanalizuj zachowanie ludzi na filmie...

LULU KUKU KOKO
Wreszcie coś o kulturze polskiej --- przyjdzie mi się pochwalić...
psychologowie online -co o tym sądzicie
Słucham dobrej muzyki
JAK DALEKO MOZNA BADAC HERETYKOW ( PRZED KONWERCJA)