Macie sposoby, żeby nie zasnąć np. z szydełkiem w ręku? Kawa?

11. Data: 2005-09-19 16:10:41

Temat: Re: Macie sposoby, żeby nie zasnąć np. z szydełkiem w ręku? Kawa?
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <\ Nie mogę przespać życia przecież. Dziewczyny
> ratujcie! Może macie jakieś sposoby.
> OLUSIA
>*********
Mialam to samo, ale odkrylam statnio ze pomaga polgoddzinna drzemka po
poludniu. Nie zawsze mi sie udaje, ale rodzinka juz troche wytresowana,
budza mnie po pol godzinie, a ja potem do nocy slecze przy robotce albo/i
kompie ;-))

--
Ania K :-)

****
moje fotki : http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

12. Data: 2005-09-20 12:29:36

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> kazdy wie, ze jest akurat tym "odmiencem" i czesto katuje swoj organizm
> probujac:
> a. spac dluzej
> b. doladowac sie uzywkami
> c. inne dowolne
> A tymczasem powyzsze metody robia wiecej szkod, niz pomagaja.

Nie namawiam do spania dłużej, a raczej do respektowania potrzeb organizmu.
skoro się jest zmęczonym o 22-giej, to widocznie organizm własnie wtedy
potrzebuje odpoczynku.
Gocha

13. Data: 2005-09-21 09:14:14

Temat: Re: /NOT/ Re: Macie sposoby, żeby nie zasn?ć np. z szydełkiem w ręku? Kawa?
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Gocha wrote:
> skoro się jest zmęczonym o 22-giej, to widocznie organizm własnie wtedy
O 22:00? Hihihih...ja wtedy dopiero zaczynam zyc :))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

14. Data: 2005-09-21 12:04:10

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/21/2005 11:14 AM,Użytkownik Gamon' usiadł wygodnie i napisał:

> O 22:00? Hihihih...ja wtedy dopiero zaczynam zyc :))))))))))))))))))))

Ludzie podobno dzielą się na sowy i skowronki. No to ja mam dwa w
jednym, lubię wstawać o 10 a chodzić spać o... 20.00 :))) Z kurami :))
Nie zawsze się to udaje, ale nikt mnie z domu nie wyciągnie po 21.00 :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

15. Data: 2005-09-21 13:04:26

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Kruszyzna wrote:
> Ludzie podobno dzielą się na sowy i skowronki. No to ja mam dwa w
> jednym,
No to rownowaga w przyrodzie zostala zachowana ;) bo ja z kolei nie
mam ani jednego ani drugiego :)

Pozdrawiam,
robal.

16. Data: 2005-09-22 06:03:25

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłe sowy i skowronki.
Olusia napisała takie słowko"kiedyś".
Kiedyś to miałyśmy lat 20, 25 .... itd. i nie czarujmy się, ale praca, dzieci,
mąż, co tam będę wyliczać, kazda wie. Trzeba troszkę zwolnić obroty niestety -
dorobiłam sie już "zespołu suchego oka" - dolegliwośc może nie niebezpieczna,
ale bardzo uciążliwa.
Ja się pocieszam, że podobno po 70 nie można dospać.
Pozdrawiam. Magdalena /której też czasu ciągle brakuje/

17. Data: 2005-09-22 06:18:20

Od: "O" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2005-09-22 06:29:48

Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

O <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> dzieci,
> niestety -
> niebezpieczna,
> >

> Witam!
Zawsze z radością czytam tę grupę i z uśmiechem serdecznym mówię Wam -
dziękuję za wszystkie wypowiedzi!
Gdy świat wali się na głowę może też pewnym pocieszeniem jest to, że inni są
podobni... Nie miałam łatwego życia, jak pewnie większość z nas, ale zawsze
znajdowałam czas na to co piękne, chociaż tyci, tworzyłam według mnie ładne
rzeczy, czytałam sporo i nikt z tego powodu nie ucierpiał, bo i dopatrzyłam
dom jak trzeba.
No i Magdalena zwróciła mi słusznie uwagę, że przychodzi pewien wiek... wiem,
ale trudno się czasem pogodzić, że już nie mogę wejść na schody normalnie, że
jedzenie szkodzi, a do tego jak moje "ulubienia" leżą, bo nie daję rady to
szlag mnie trafia.
Dlatego powiem Wam co postanowiłam: nie robię na drutach, nie szyję już nic i
dla nikogo. Niech sobie kupią. Przyszedł czas robót dla mnie, dla mnie, dla
mnie....
Pozdrawiam Was serdecznie
OLUSIA

19. Data: 2005-09-22 08:47:22

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla nikogo. Niech sobie kupią. Przyszedł czas robót dla mnie, dla mnie, dla

Podtrzymałaś mnie na duchu.
Dzięki. Magdalena.

xxx Szukam rycerza
Aniołki, bombki szydełkowe - po polsku
bylo?? xxx
Po polsku - szydełko - wzory stare ale jare
Szycie śliniaczków