Macie tę swoją psp.

11. Data: 2008-02-13 12:33:12

Temat: Re: Macie te swoj? psp.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 12:37:44 +0100, Vilar napisał(a):

> Szanowna XLko, ja rozumiem bardzo dobrze Twoje marzenia i pewną dwoistość i
> niejednoznaczność duszy, która z jednej strony lubi być sama z naturą, a z
> drugiej bardzo potrzebuje ludzi.
>
> Wybuchniesz tam bez ludzi. Normalnie wybuchniesz i nawiejesz.
> Albo zdziwaczejesz.
> Jednak dobrze, ze nie wszystkie nasze marzenia się spełniają.

Nie wybuchnę. Uciekłam od kieratu - ludzkiego i innego; nawet nie zdajesz
sobie sprawy, że naprawdę przyniosło mi to normalność i uratowało od
katastrofy...
Póki co mam jedno i drugie - "ludzi" mam akurat tyle, ile potrzebuję, się
nie martw, nie skapcanieję tu :-D, ale pierwsze chciałabym nawet znacznie
pogłębić, stąd marzenia o domku w lesie nad jeziorem. Przecież to można
pogodzić. Uciekłam od miasta, a ono mnie już dogania - jest już, już za
najbliższym wzgórzem, dzięki Bogu lasu chyba nie wytną, bo mieszkam prawie
w rezerwacie krajobrazowym i jakimś tam innym, mam dwa w najbliższej
okolicy :-)

> Bo chyba po prostu potrzebujemy równowagi, trochę tego, trochę siamtego.

Bingo :-)

> A najlepiej leniuchuje się samemu po jakiejś dobrej imprezie. Wtedy to
> bardzo jest fajnie.

Tak, tylko ja mam zawsze problem z wybraniem się - jak się już wybiorę, to
jest super :-)

> Można się poprzeciągać aż w kościach trzeszczy.

Yhy, byle nie samotnie :-)

12. Data: 2008-02-13 13:01:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Yhy, byle nie samotnie :-)

Dysk może się wysunąć...

13. Data: 2008-02-13 13:04:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 14:01:15 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Dysk może się wysunąć...

Komu? - leżeć można na desce, nic się nie wysunie. Ważne, co się dzieje u
góry. Upssss... to nie ta grupa chyba.
:-DDD

14. Data: 2008-02-13 13:11:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komu? - leżeć można na desce, nic się nie wysunie. Ważne, co się dzieje u
> góry. Upssss... to nie ta grupa chyba.
> :-DDD

Umar Maciek, umar
I lezy na desce
Gdyby mu zagroł
Doskocył by jesce
Bo w Macieju
Tako dusa
Gdy mu zagro
To jom rusa!
Oj, dana, dana, dana!

15. Data: 2008-02-13 17:50:15

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał

> Nie wyjeżdżam, będę tu zaglądać... gościnnie :-)

Jak najczęściej, siostra,
bo Twoje słowo jest jak chleb,
a nawet jak princepolo :o) albo krakersy,
które bardzo lubię zjadać, ewentualnie przemycać
poza granice... jaźni :o)

zdar

j. obcy

16. Data: 2008-02-13 17:55:05

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "j.obcy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak najczęściej, siostra,
> bo Twoje słowo jest jak chleb,
> a nawet jak princepolo :o) albo krakersy,
> które bardzo lubię zjadać, ewentualnie przemycać
> poza granice... jaźni :o)

Czy Ty chcesz abym nie miał ochoty na pricepolo ?? :)

Pozdr
Marcin

17. Data: 2008-02-13 18:24:55

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał

> Czy Ty chcesz abym nie miał ochoty na pricepolo ?? :)

Jak to nie miał ochoty ? :o/

> Pozdr
> Marcin

pozdry
j. obcy

18. Data: 2008-02-13 18:32:37

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to nie miał ochoty ? :o/

No wiesz, jeśli będzie mi się princepolo kojarzyło z Ikselkiem to nie będe
miał już ochoty na pricepolo. Smutna prawda, taka prawda.

Pozdr
Marcin

19. Data: 2008-02-13 18:58:57

Od: "j.obcy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "j.obcy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>>
> No wiesz, jeśli będzie mi się princepolo kojarzyło z Ikselkiem to nie będe
> miał już ochoty na pricepolo. Smutna prawda, taka prawda.

No ale i tak na princepolku jest napisane XXL, tak ?
No ja w każdym razie takie właśnie zajadam najchętniej :o)

> Pozdr
> Marcin

zdar.brat

j. obcy

20. Data: 2008-02-13 19:06:32

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "marcin" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No ale i tak na princepolku jest napisane XXL, tak ?
o cholera...

:)
pozdr
Marcin

Kolor a samopoczucie, wpływ barw na leczenie
Optymalizacja...
Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)
Jak Spać 2h Dziennie I Nie Umrzeć?
WIOSNA