Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.pregierz
Date: Sun, 18 Nov 2012 14:22:26 -0800 (PST)
<s...@s...org> <k842bm$pvf$2@news.icm.edu.pl>
<0...@l...googlegroups.com>
<w5w23qnoi3u5$.cu0er0y9incg$.dlg@40tude.net>
<b...@1...googlegroups.com>
<f...@w...googlegroups.com>
<4...@n...googlegroups.com>
<r...@4...net>
<8...@e...googlegroups.com>
<1qgzasjtpzvvh$.1dtjavq9ltuxi.dlg@40tude.net>
<50a951b1$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
From: Andromeda <r...@g...com>

cinews:1qgzasjtpzvvh$.1dtjavq9ltuxi.dlg@40tude.net..
.

> Pi kne ;-)
> Przepraszam, e odpisuj Tobie, ale mam tego oszo oma w worze.
> --
> Yogi(n)

No właśnie, bełkot, i takiej historii się domagacie, jeszcze chwila a
zaczniecie na marszach niepodległości wyśpiewywać - Nie będzie polak
pluł nam w twarz -i buch pozdrowienie ręce w górę. Czyli
faszystowskie. No właśnie tak "prawdziwi polacy" się zachowują.
Krzyczą o polskości i za chwilę jeb faszystowskie pozdrowienie, z
którym Polacy historycznie walczyli i przez które gineli.

Tak więc nie byłoby dziwne że zaczną "prawdziwi polacy", wyć - Nie
będzie polak pluł nam w twarz, ni dzieci nam polaczył. Pisowski my
naród, pisowski lud.....
I nowa historia będzie wmawiana jako jedyna prawdziwa.