Maciej Stuhr - portret psychologiczny

91. Data: 2012-11-16 17:46:04

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: RedLite <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 18:41, RedLite pisze:

> O to byłby dramat! "Saga Rodu Szechterów" ;D
> Można by nawet zrobić tasiemiec.

Coś w rodzaju 'Sędzia Anna Maria Wesołowska'. Tylko w roli Anny Marii
pan Stefan. ;D

--

RedLite

92. Data: 2012-11-16 17:59:28

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...

>Ja nie znam żadnego michnika durniu, do szkoły próżna damo. Niczym
>naród polskie w mordach się nie wyróżniał, tyle tylko że większą
>obłudą i głupotą. Robicie wrażenie Niemca, który się pieni że Hitlera
>i obozów to nie było, a jak ktoś mruknie Hitler, to szał w gałach i
>Michnika widzą.

A ty, niedouczony kretynie-obszczymurze, weź tabletkę, bo ci zwieracze
puszczają i gówno zbyt szerokim strumieniem wypływa.

Jestem Żydem (o czym pisałem kilkukrotnie), wnukiem kobiety
przechowywanej przez polską rodzinę przez bliko cztery lata i uratowanej
dzięki temu. Przestań więc pierdolić o katolikach i Hitlerach, bo gówno
wiesz, niczego nie rozumiesz i potrafisz wyłącznie, niczym małpa,
powtarzać katarynkowe idiotyzmy. Byłem w Izraelu, widziałem prawdziwy
nacjonalizm i nienawiść rasową w akcji, ty dziadygo gówno rozumiesz ii
zgrywasz szabesgoja.

--
Yogi(n)

93. Data: 2012-11-16 18:07:59

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 19:00, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> [...]
bg.googlegroups.com...

> A ty, niedouczony kretynie-obszczymurze, we tabletk , bo ci zwieracze
> puszczaj i g wno zbyt szerokim strumieniem wyp ywa.
>
> Jestem ydem (o czym pisa em kilkukrotnie), wnukiem kobiety
> przechowywanej przez polsk rodzin przez bliko cztery lata i uratowanej
> dzi ki temu. Przesta wi c pierdoli o katolikach i Hitlerach, bo g wno
> wiesz, niczego nie rozumiesz i potrafisz wy cznie, niczym ma pa,
> powtarza katarynkowe idiotyzmy. By em w Izraelu, widzia em prawdziwy
> nacjonalizm i nienawi rasow w akcji, ty dziadygo g wno rozumiesz ii

Antysemityzm jest chorobą psychiczną hujku jak już jesteś na
psychologii.

94. Data: 2012-11-16 18:32:09

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 19:07, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> Antysemityzm jest chorobą psychiczną hujku jak już jesteś na
> psychologii.

To z dziećmi to było oblężenie Głogowa w 1109, a nie Cedzyna , Stur
pomylił miejscowości.....

Gdyby mnie ojczyzna zmusiła do tego, że muszę strzelić w machinę
oblężniczą, do której przywiązane jest moje dziecko i ktoś by mi
później usiłował wmówić, że to jest dobre, to nigdy bym w to nie
uwierzył. A w tym jesteśmy wychowywani, w takich mitach - powiedział
aktor.

95. Data: 2012-11-16 18:36:37

Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andromeda <r...@g...com> pisze:

> Antysemityzm jest chorobą psychiczną hujku jak już jesteś na
> psychologii.

Czyli antypolonizm to _też_ choroba psychiczna? :-)

96. Data: 2012-11-16 18:52:12

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 19:36, "A. Filip" <a...@x...wp.pl> wrote:

> Czyli antypolonizm to _też_ choroba psychiczna? :-)

Antypolonizm to urojenia antysemity, paranoicy zawsze muszą mieć
wroga, urojonego, bądź przypisują innym swoją nienawiść. W
starożytności ten rodzaj obłędu był ujmowany, że takim ludziom umysł z
nienawiści zgnił i omijano ich jak trendowatych..

97. Data: 2012-11-16 18:56:38

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 19:32, Andromeda pisze:

> To z dziećmi to było oblężenie Głogowa w 1109, a nie Cedzyna , Stur
> pomylił miejscowości.....

A ty nie pomyliłaś Cedzyny z Cedynią?

--
RomanS
___________________

98. Data: 2012-11-16 18:57:30

Od: RedLite <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 19:52, Andromeda pisze:

> [...]
> starożytności ten rodzaj obłędu był ujmowany, że takim ludziom umysł z
> nienawiści zgnił i omijano ich jak trendowatych..

Bot się zaciął?
;-)

--

RedLite

99. Data: 2012-11-16 19:00:51

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 19:56, Roman Stachowiak <r...@w...pl> wrote:

> A ty nie pomyli a Cedzyny z Cedyni ?
>
> --
> RomanS
> ___________________
> Ja zawsze mam racj .
> Raz mi si wydawa o, e nie mam racji, ale okaza o si , e by em w b dzie.
> (G. J. Gigol)

No masz racje ale niestety większość nie drukuje polskich literek i
czytam na domysł.

100. Data: 2012-11-16 19:06:26

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 19:57, RedLite <y...@b...pl> wrote:

> Bot si zaci ?
> ;-)
>
> --
>
> RedLite

Psychiatra lepiej ci wytłumaczy : neuroleptykami, bo prędzej czy
później urojenia narastają i taka osoba musi być hospitalizowana, bo
mu się uroi że sąsiadka to żyd i będzie prześladował jakąś bogu ducha
winną kobietę, tak jak pani lekarz co po rejstracjach samochodów
rozpoznawała żydów.

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta