Maciej Stuhr - portret psychologiczny

101. Data: 2012-11-16 19:07:35

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: RedLite <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 19:52, Andromeda pisze:
> starożytności ten rodzaj obłędu był ujmowany, że takim ludziom umysł z
> nienawiści zgnił i omijano ich jak trendowatych..

Zgodnie z ówczesnym trendem?
Zjeżdżaj trollu do zsypu!

--

RedLite

102. Data: 2012-11-16 19:16:42

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 20:08, RedLite <y...@b...pl> wrote:

> Zgodnie z wczesnym trendem?
> Zje d aj trollu do zsypu!
>
> --
>
> RedLite

To co robisz menelu na psychologii, chcieliście odpowiedź
psychologiczą- to jest- a teraz spakuj swój gnijący i zalatujący
zgnilizną umysł i wypad, umysłowy posrańcu.

103. Data: 2012-11-16 19:27:17

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w
wiadomości
y.googlegroups.com...

> Antysemityzm jest chorobą psychiczną hujku jak już jesteś na
> psychologii.

Ciekawe jak nazywa się twoje schorzenie - dużo o dupie, koniecznie o
malarzu i nawalanie kolejnymi postami, w wypadku których ilość nie ma
nic wspólnego z jakością, problemy językowe wskazujące na marne
wykształcenie. Natręctwo połączone z nawrotami biegunki umysłowej.
Zespół obszczymura?

--
Yogi(n)

104. Data: 2012-11-16 19:42:45

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...
> Zgodnie z wczesnym trendem?

>To co robisz menelu na psychologii, chcieliście odpowiedź
>psychologiczą- to jest- a teraz spakuj swój gnijący i zalatujący
>zgnilizną umysł i wypad, umysłowy posrańcu.

Jesteś debilem, który nie potrafi cytować, napisać poprawnie choćby
jednego zdania bez ortografa, odpowiedzieć na temat ani we właściwym
miejscu we wątku, adremami zastępuje argumenty, inwektywami fakty a
generalnie nie ma nic do powiedzenia - powinieneś siedziec w zamknięciu,
a nie udzielać się na publicznym forum.
Mam nadzieję tylko, że cierpisz wprost proporcjonalnie do burdelu w
twojej głowie i oby ci się nigdy nie poprawiło.
A teraz - hop do wora!
--
Yogi(n)

105. Data: 2012-11-16 19:52:19

Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> Ta, dużo tego, jak naprzykład armia narodowa w piwnicach mordowała
> gwałcąc żydówki, rozbitymi butelkami, podczas powstania. Z jednej
> strony niemcy, a z drugie polacy. Ty w warszawie stoi pomnik małego
> powstańca bo małe dzieci też walczyły, najczęściej staruchy wysyłały
> młodych na śmierć, bo młode głupie polezie na tanki z gołymi rękami.
> Podczas powstania warszawskiego też dzieci jak tarcze wysyłali.

AKowcy rozstrzeliwali zdrajców, tj. szmalcowników za donoszenie na
rodziny ratujące Żydów - ale tylko po to, żeby potem, bezkarnie
oczywiście, gwałcić i mordować Żydówki po piwnicach. Ułatwiło im to
również wysyłanie dzieci na czołgi, oczywiście.

Andromeda, Nemezis - nawet nicki świadczą o burdelu w twojej głowie. Nie
powinieneś opuszczać dawek leków.

--
Yogi(n)

106. Data: 2012-11-16 20:32:52

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 20:27, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w
> wiadomo cinews:d50510c2-3cc4-4fa9-a763-f5d84e777dbb@p22g2000
vby.googlegroups.com...

> Ciekawe jak nazywa si twoje schorzenie - du o o dupie, koniecznie o
> malarzu i nawalanie kolejnymi postami, w wypadku kt rych ilo nie ma
> nic wsp lnego z jako ci , problemy j zykowe wskazuj ce na marne
> wykszta cenie. Natr ctwo po czone z nawrotami biegunki umys owej.
> Zesp obszczymura?
>
> --
> Yogi(n)

Antysemityzm to paranoja, czyli szukanie ukrytych wrogów, z
przeświadczeniem mitycznym o swojej wyjątkowości , czyli kompleks
niższości projektuje się na kraj, czyli jestem dnem to kraj musi być
wspaniały, abym ja był wspaniały.
I teraz, bo wcześniej tego nie było, nawet tworzy się terror próżnej,
z dna społecznego masy, która toleruje tylko nierealistyczne mity, bo
one dają jej zanegowanie przykrej rzeczywistości własnej.
Tak więc co odbiega od wspaniałego mitu wywołuje wrzask, a wszystko
ma tonąć w nierzyczywstości, co jest głównym motorem że tu się pomniki
buduje, a nie zajmuje rzeczywistością.

To spowodowało katastrofę smoleńską, ten brak rozeznania w
rzeczywistości a mityczne -polacy potrafią, to też powoduje że my
wszyscy lecimy w tym samolocie jako polska, a piloci chcą lądować bo
wspaniali polacy potrafią.

107. Data: 2012-11-16 20:39:59

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 20:52, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> U ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:c6b9427c-841a-44e8-8c56-005d6075dc96@ib4g2000
vbb.googlegroups.com...

> AKowcy rozstrzeliwali zdrajc w, tj. szmalcownik w za donoszenie na
> rodziny ratuj ce yd w - ale tylko po to, eby potem, bezkarnie
> oczywi cie, gwa ci i mordowa yd wki po piwnicach. U atwi o im to
> r wnie wysy anie dzieci na czo gi, oczywi cie.
>
> Andromeda, Nemezis - nawet nicki wiadcz o burdelu w twojej g owie. Nie
> [...]

Tak, bo armia AK to był zbitek różnych ludzi o różnych poglądach,
niektórym bliżej było do armii narodowej niż AK. Ci bardziej oświeceni
gdy dochodziły wieści że są nadurzycia na żydach, wysyłali oficerów do
przejmowania dowódzctwa nad odziałem. To też wywoływało wściekłość
dowódców i egzekucji żołnierzy bez sądu, przy czym żydzi bali się i
niemców i panicznie polaków, bo nigdy nie było wiadomo na kogo się
trafii.

108. Data: 2012-11-16 20:53:53

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 20:00, Andromeda pisze:

> No masz racje ale niestety większość nie drukuje polskich literek i
> czytam na domysł.

A kogo to obchodzi? Ustaw sobie czytnik i nie skamlaj o braku pliterek.
Nie wiesz, czy słynna bitwa była pod Cedynią czy pod Cedzyną?

--
RomanS
___________________

109. Data: 2012-11-16 20:54:46

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 22:29:32 UTC+1 użytkownik brat_olin
napisał:
> http://stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=92
265
> "My Polacy nie mówimy o sobie źle. Jest Skrzetuski,
> Wołodyjowski, Powstanie Warszawskie. Przywiązywaliśmy
> dzieci pod Cedynią jako tarcze i to jest super. To jest
> najlepsze, co mogło Polskę spotkać"
> Ten facet jest na speedzie, czy jełop jeno? Czy powyższy
> ustęp wystarczy do poprawnego zdiagnozowania, czy trzeba

> więcej sesji?

w du... mam to co mowi jakis aktor, polityk, dziennikarz... i wielu innych
durniow. problem w tym ze zbyt duza wage przyklada sie do wypowiedzi roznych
tzw. celebrytow. cos tam sobie bredza, moze czesem w stanie wskazujacym,
albo sa zwyczajnie glupi, i robi sie z tego tragedie narodowa. bo traktuje
sie rzeczone wypowiedzi jak niejako glos ogolu. ze niby jak ktos jest znany
i powszechnie dostepny, to jest jednoczesnie jakos ogolnie OK. dziennikarze
robia sobie z tego "wierszowki", czyli maja dochod z bredzenia o du...
Maryni. i tak sie to kreci. olac cale to bagno proznosci!
zreszta podobnie jest z wypowiedziami tzw. analitykow rynku - czy czegos
tam. cos tam bredza... i na ogol jest to wrozenie z fusow. ale, show must go
on! lepiej posluchac jakiej dobrej muzy, lub isc do kina - szczegolnie z
mila osoba. moze to byc dobry koncert z kolacja zakonczona sniadaniem. dobra
zasada malo wymagac i cieszyc sie zyciem!

fajna zasada ;)
trzeba mieć taką naturę czy lata praktyki?

kiwiko

110. Data: 2012-11-16 21:10:56

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 21:54, Roman Stachowiak <r...@w...pl> wrote:

> [...]
> Ja zawsze mam rację.
> Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.

To wy piszecie z jakiś gówien bo ja pisze bezpośrednio z google
groups, a pozy tym to ja sprostwałem gdzie to było, bo cedynia mi nic
nie mówiła, ale tu mnóstwo wariatów bawi się w znawców więc część
automatycznie traktuje jako bełkot.

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta