Maciej Stuhr - portret psychologiczny

121. Data: 2012-11-17 17:23:49

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Nov 2012 00:05:04 +0000 (UTC), Dariusz Laskowski napisał(a):

> Nie wiem komu i co. Nie ważne.
> Co się obruszasz? Nie chcesz wyrazić swojej opinii na pl.pregierz?
> Tu jest fajnie!

Przed chwilą wyraziłam - ale o tym, o czym warto.
(by XL)

122. Data: 2012-11-17 18:15:25

Od: mkarwan <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 22:29, brat_olin pisze:
> http://stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=92
265

> "My Polacy nie mówimy o sobie źle. Jest Skrzetuski,
> Wołodyjowski, Powstanie Warszawskie. Przywiązywaliśmy
> dzieci pod Cedynią jako tarcze i to jest super. To jest
> najlepsze, co mogło Polskę spotkać"
>
> Ten facet jest na speedzie, czy jełop jeno? Czy powyższy
> ustęp wystarczy do poprawnego zdiagnozowania, czy trzeba
> więcej sesji?
>
> --
> Smart questions to stupid answers

Maciulu Szczur wstydu oszczędź

123. Data: 2012-11-17 18:29:08

Od: mkarwan <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-17 18:23, Ikselka pisze:

> Przed chwilą wyraziłam - ale o tym, o czym warto.

Co tam słychać u Panslawisty, dawno nie pisał?

124. Data: 2012-11-17 18:32:50

Od: brat_olin <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mkarwan <m...@p...onet.pl> wrote:

>   Co tam słychać u Panslawisty, dawno nie pisał?

Panslavista (p. Jerzy) zmarl w lecie zeszlego roku.

P.S. Dlaczego podrabia Pan adres p. mkarwana?
--
Smart questions to stupid answers

125. Data: 2012-11-17 19:15:05

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 12:48, "A. Filip" <a...@x...wp.pl> wrote:

> Nie wszyscy "wyzywani od antysemitów" mają _szansę_ podpaść pod twoją
> definicje - bo właśnie IHO radośnie oczyściłeś z zarzutów tak
> _przynajmniej_ ze 2/3 "wyzywanych od antysemitów" :-)
>
> P.S. Twoja "definicja" aż się prosi o łatwe przerobienie na opis _wielu_
> anty-antysemitów :-)

Nikogo nie oczyszczałem , a definicja nie jest moja tylko wynika z
nauki.

126. Data: 2012-11-17 19:18:47

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 19:15, mkarwan <m...@p...onet.pl> wrote:

2265

> Maciulu Szczur wstydu oszczędź
>
> --

Prawda boli co.

127. Data: 2012-11-17 20:01:33

Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> pisze:

> Nikogo nie oczyszczałem , a definicja nie jest moja tylko wynika z
> nauki.

Z nauki w szkółce niedzielnej?

128. Data: 2012-11-17 21:30:58

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 21:01, "A. Filip" <a...@x...wp.pl> wrote:

> Z nauki w szkółce niedzielnej?

Zwykła psychologia zbuku, ja pierdole jakie śmiecie niedorozwinięte na
tym internecie siedzą.

129. Data: 2012-11-17 21:39:45

Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> pisze:

> Zwykła psychologia zbuku, ja pierdole jakie śmiecie niedorozwinięte na
> tym internecie siedzą.

Sam by cie lepiej nie opisał :-)

130. Data: 2012-11-17 22:08:13

Od: mkarwan <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-17 19:32, brat_olin pisze:

> P.S. Dlaczego podrabia Pan adres p. mkarwana?

dla gówna psiego

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
habeło
dola petenta