Macierzyństwo jako próba psychoterapii kobiety.

1. Data: 2015-08-16 10:00:28

Temat: Macierzyństwo jako próba psychoterapii kobiety.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kobiety są tak zdeterminowane w dążeniu do posiadania dziecka?
Czy dążenie kobiety do posiadania dziecka jest ślepym dążeniem do
zachowania gatunku czy też jest równie ślepym dążeniem do zaspokojenia
jej własnych potrzeb emocjonalnych zaburzonych przez uzależniające
relacje z matką?

Stosując moją hipotezę (o konieczności inicjacji seksualnej dzieci wśród
rodziców) do opisu relacji emocjonalnych między rodzicami a dziećmi
dochodzę do takiego oto wniosku: brak inicjacji seksualnej dzieci według
mojego modelu wywołuje u dzieci deficyt emocjonalnej wiedzy o życiu
seksualnym. Dziecko tej wiedzy potrzebuje do poczucia własnej wartości
by mogło świadomie i odpowiedzialnie podejmować w życiu wszelkie
decyzje. Niedostarczenie dziecku tej wiedzy przez rodzica powoduje więc
uzależnienie dziecka od rodzica (tak jak alkoholika od alkoholu) i
patologiczny brak poczucia własnej wartości. Dorastające dzieci starają
się ten brak wiedzy uzupełnić przez doświadczanie z osobami obcymi by tę
wiedzę posiąść ale takie akcje skazane są na niepowodzenie, gdyż ci, z
którymi doświadczają są równie jak one skażeni przez swoich rodziców.
Zamiast więc zdobywania wiedzy toczy się walka o to, kto zaspokoi się
kosztem tego drugiego. W tej walce przewagą kobiety jest to, że w wyniku
poszukiwania wiedzy może stać się matką dziecka, które całkowicie
uzależnia od siebie od samego momentu poczęcia. Czyż nie jest zatem
macierzyństwo i jej relacje z dzieckiem próbą rozwiązania problemów
emocjonalnych kobiety, które swój początek mają w jej błędnych relacjach
z matką zakazującą inicjacji seksualnej córki w trójkącie
matka-córka-ojciec?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-08-16 11:54:58

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że w dobie triumfu katolickich konserwatystów Pańskie
wywody będą postrzegane jak mowa zielonego ludzika z innej planety.
Kobiety znowu będą idolizowane na Matki Polki i Strażniczki Domowego
Ogniska: produkt idealny dla typowego Polaka, bezrefleksyjnego buca,
uzależnionego od swojej mamusi.

3. Data: 2015-08-16 12:19:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
> Obawiam się, że w dobie triumfu katolickich konserwatystów Pańskie

ROTFL!!!!

No a że tak spytam: gdzie, w jakim kraju- zatriumfowali? Czym to się objawia
w tym kraju? Jakie są szanse, że dojdzie do Polski (też niegdyś kraju
katolickiego)?

--

Chiron

4. Data: 2015-08-16 12:26:12

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2015 o 12:19, Chiron pisze:
[...]
> No a że tak spytam: gdzie, w jakim kraju- zatriumfowali? Czym to się
> objawia w tym kraju? Jakie są szanse, że dojdzie do Polski (też niegdyś
> [...]
Przykościelny Chironek przygotowuje się razem z PiS-em do znanej ustawki
pod tytułem 'Ratunku, ateiści, zboczeńcy, lewacy i cykliści nas biją!
Caru Putinu, pomiłuj.' Targowica się szykuje.

5. Data: 2015-08-16 12:32:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego kobiety są tak zdeterminowane w dążeniu do posiadania dziecka?
> Czy dążenie kobiety do posiadania dziecka jest ślepym dążeniem do
> zachowania gatunku
Tak, z pewnością.

> czy też jest równie ślepym dążeniem do zaspokojenia jej własnych potrzeb
> emocjonalnych zaburzonych przez uzależniające relacje z matką?
UWAGA! Maniplacja LeoTara!!! Wciska nam tutaj, że KAŻDA matka ma zaburzone
relacje emocjonalne ze swoją matką! I nawet nie daje innej alternatywy-
jedno, to biologia, a drugie- zaburzone relacje z własną matką. Leo-
od_kiedy_tak_masz? Dziwisz się, że mało kto podejmuje z Tobą dyskusje? Weź
może sobie popatrz na naszą ostatnią wymianę zdań: dla mnie jednoznacznie w
niej stwierdzasz, że wprowadzenie Twojego modelu rodziny może się skończyć
co najmniej tak samo tragicznie, jak podane przeze mnie 2 przykłady
zadufanych w sobie psychologów, którym rząd USA dał wsparcie siłowe. Dla
Ciebie to był eksperyment, coś fajnego. A ludzkie tragedie? No cóż, zawszeć
jakiś nawóz historii być musi. Tak jak w Górach Kardamonowych. Teraz nawet
czemuś jankesi o tym milczą, a jak im się przypomni- to zmieniają temat. No
co- było i minęło?! Nie, to trwa w świadomości i nieświadomości zarówno
pojedyńczych ludzi, jak i społeczeńśtw. Trauma, którą im zafundowali podobni
Tobie eksperymentatorzy. I ciągnąć się będzie dalej, przez pokolenia. A ci,
co te bezeceństwa wyprawiali- czy nawet po prostu wierzyli "faktom prasowym"
dziś albo nie żyją, albo za cholerę nie chcą o tym pamiętać. Leo- do takich
ludzi, "eksperymentatorów" jak Pol Pot, Bettelheim, LeoTar czy im podobni-
powinno się strzelać w obronie własnej.

> [...]
> emocjonalnych kobiety, które swój początek mają w jej błędnych relacjach z
> matką zakazującą inicjacji seksualnej córki w trójkącie
Opisujesz wąskie grono ludzi silnie emocjonalnie zaburzonych, nagle
stwierdzasz, że WSZYSCY są tacy- i zalecasz remedium: inicjację seksualną w
rodzinie. Gdzie tu prosta logika?

--

Chiron

6. Data: 2015-08-16 12:33:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod tytułem 'Ratunku, ateiści, zboczeńcy, lewacy i cykliści nas biją! Caru
> Putinu, pomiłuj.' Targowica się szykuje.

Inwektywy w miejsce argumentów. No cóż- nie dziwi mnie to

--

Chiron

7. Data: 2015-08-16 12:39:41

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2015 o 12:33, Chiron pisze:
[...]
> [...]
[...]
> Inwektywy w miejsce argumentów. No cóż- nie dziwi mnie to
>
> --
>
> Chiron
To są twoje argumenty? Znaczy kiedy twoim zdaniem Polska BYŁA krajem
katolickim? W wieku XVII, XIX, Międzywojniu a może latach 80.?

8. Data: 2015-08-16 12:47:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Po kolei. Napisałeś:
[...]

No a ja nie wiem, w jakim kraju zatriumfowali, ani czym się to tam objawia.
To_są_pytania_do_Twojej_tezy. To nie są żadne argumenty. Proszę tymi
pytaniami o poszerzenie i jakieś udokumentowanie Twojego stanowiska. A Ty
odpowiedziałeś inwektywą.
Czy możesz odpowiedzieć argumentami ZA Twoją tezą- odpowiedzieć na moje
pytania?

--

Chiron

9. Data: 2015-08-16 12:56:05

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.08.2015 o 12:47, Chiron pisze:

> [...]
> stanowiska. A Ty odpowiedziałeś inwektywą.
> Czy możesz odpowiedzieć argumentami ZA Twoją tezą- odpowiedzieć na moje

Nie tylko ja postawiłem tezy, ty również przemyciłeś swoje tezy w swoim
poście a na moje pytanie ich dotyczące, odmówiłeś odpowiedzi.

10. Data: 2015-08-16 13:08:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie tylko ja postawiłem tezy, ty również przemyciłeś swoje tezy w swoim
> poście a na moje pytanie ich dotyczące, odmówiłeś odpowiedzi.

Gimbus?

--

Chiron

Gdzie "obrońcy życia"?