Re: Mączlik szklarniowy

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Mączlik szklarniowy
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Date: Sun, 26 Jun 2016 18:02:07 +0200

Dnia Sun, 26 Jun 2016 14:30:18 +0200, Trybun napisał(a):

> Zna ktoś skuteczna metodę walki z tytułowym szkodnikiem? Istna plaga w
> tym roku. Liście wszystkich kapustnych w moim ogrodzie przypominają
> sitko, a wokół kłębią się chmary mączlika. Kilka środków skutecznych na
> normalne mszyce zawiodło. Może ktoś z Was skutecznie walczył z tymi
> szkodnikami?

Mam to samo. Pierwszy raz widzę mączlika w tym wydaniu, tj na kapustnych -
zwykle obsiadał mi pomidory. Wina upałów, bo mączlik lubi cieplutko, a na
dworze obecnie ma warunki że ho ho.
Cóż, pozostaje oprysk - Mospilanem. Byle terminu karencji dochować.
http://www.sumiagro.pl/mospilan-20-sp-teraz-ponad-25
0-zastosowan-w-etykiecie/