Re: Mączlik szklarniowy

Data: 2016-07-17 15:29:19
Temat: Re: Mączlik szklarniowy
Od: Trybun <C...@j...ru>

W dniu 2016-07-08 o 21:00, Ikselka pisze:

> Na ulotce szukaj - jestem pewna.
> http://www.sumiagro.pl/mospilan-20-sp-2/

No niestety, taki groch z kapustą na tej ulotce że nie mogę się
dopatrzeć informacji o tym.. A tak wracając do sedna - chyba jednak coś
dał oprysk tym preparatem. Choć liczba mączlików wydaje się być nie
zmniejszona, to to coś co dziurawiło liście kapusty zostało
wyeliminowane. nawet te główki nie rokujące żadnej nadziei zaczęły się
pięknie zawijać, jeszcze z tydzień i będą dobre do zbioru.