Re: Mączlik szklarniowy

Data: 2016-07-17 20:04:05
Temat: Re: Mączlik szklarniowy
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 17 Jul 2016 15:30:05 +0200, Trybun napisał(a):

> No skoro tak piszesz... Na wszelki wypadek wypróbuję jakiś taki najmniej
> aromatyczny płyn.. Dzięki za poradę:-)

Byle naprawdę kilka kropel (np 5 kropel na 5 l wody - i dobrze wymieszać),
bo inaczej dysza zatka się pianą i nie będzie dobrze rozpylała cieczy.
Z tym aromatem się nie obawiaj, to są biodegradowalne sprawy w płynach do
naczyń, a i te zewnętrzne liście przecież i tak odrzucisz, kiedy urosną
główki od środka.