Re: Mączliki w kapuście

From: Kwinto <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Mączliki w kapuście
Date: Fri, 11 Aug 2017 10:57:59 +0200

Dzięki za opinie.

Zrobię sobie przerwę w uprawie kapustnych na 2 lata.
Może wyginą, jeżeli nie przetrwają na innych roślinach.
Chociaż u mnie są tylko na wspomnianych dwóch.

Przy tak małej uprawie jak moja trochę pomaga
codzienne (lub co drugi dzień) opryskiwanie, obmywanie pod ciśnieniem
opryskiwaczem zewnętrznych powierzchni liści, na których siedzą mączliki
zwykłą zimną wodą. Ale to zadanie dla wytrwałych, ja już mam dość.

Pozdrawiam
Jan