Re: Mączliki w kapuście

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Mączliki w kapuście
Date: Sat, 12 Aug 2017 12:38:58 +0200

Pan Dirko napisał:

> Hejka. W amatorskiej uprawie to zadanie z gatunku mission impossible.
> Pozdrawiam syzyfowo Ja...cki

Do tego stopnia mnie zaintrygowały te wszystkie doniesienia z pola
walki, że poszedłem do ogródka popatrzeć co się dzieje. Mam kilka
egzemplarzy kapusty. Wyhodowwanych z nasionek, które miały napisane
na torebce, że "ozdobna". Nie wiem czy fakt ten ma jakieś znaczenie.
Niczego, co by rysopisem przypominało mączlika nie zauważyłem. Jest
kilka dziurek w liściach, ale wcześniej na ich wygryzaniu przydybałem
konika polnego. Lata też czasem bielinek kapustnik. Tylko lata, nie
zdecydował się powiązać losu swojego potomstwa z moimi uprawami.

Jarek

--
Na kapuście drobne liście
Nie daj dupy komuniście