Magdulińskiej

11. Data: 2009-12-28 18:45:32

Temat: Re: Magdulińskiej
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ekati wrote:
> [...]
cinews:e0134798-5a62-4aec-84d8-828366a62419@q2g2000y
qd.googlegroups.com...http://www.youtube.com/watch?v
=KWBqrYmW6Zk&feature=related

samegohttp://krzysiekpl.wrzuta.pl/audio/87WKv5xap38/
human_-_slonce_moje

konieczniehttp://broszka.pl/upload2/k/kara/galeria/7
559/lrg_tpeppyidooqiutpyowv...

> ty jestes za zniewiesciały zeby sie dla ciebie wykrwawiać,
> i za ggggupi
> ____
> ekati

No dobrze, to opowiedz jak kochacie, bo biadolicie o miłości do
obrzydzenia. A ja miałem z paroma w życiu kobietami do czynienia i
nawet zastanawiałem się, czy by tematu nie wrzucić z pytaniem, = co
się czuje jak jest się kochanym, bo ja nigdy kochany nie
byłem?........ Odpowiesz?

12. Data: 2009-12-28 18:55:24

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 19:45, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> nawet zastanawiałem się, czy by tematu nie wrzucić z pytaniem, = co
> się czuje jak jest się kochanym, bo ja nigdy kochany nie

To jest...kosmos wtedy...masz takiego kopa
do życia, że nie ma rzeczy niemożliwych.
milosc przejawia sie w czynach wiec jak
ktos cie kocha to dokonuje
roznych w tym i heroicznych
czynow jesli zachodzi taka potrzeba.
mnie osobiście nie jest w stanie ruszyc
nic przeciętnego i banalnego, nudnego.
ja daje z siebie maksimum i tego
oczekuje od mojej milosci.
musi byc okres w ktorym nie liczy sie
nic prócz nas - dlogi.
co jeszcze chciałbyś wiedzic?
____
ekati

13. Data: 2009-12-28 19:04:09

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Ekati wrote:
> [...]

nawet zastanawiałem się, czy by tematu nie wrzucić z pytaniem, = co
się czuje jak jest się kochanym, bo ja nigdy kochany nie

Pozwól, że ja Ci odpowiem.
Boś tępy, zapatrzony w siebie, egoistyczny samiec.

14. Data: 2009-12-28 19:07:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ekati wrote:
> [...]
559/lrg_tpeppyidooqiutpyowv...

> To jest...kosmos wtedy...masz takiego kopa
> do życia, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Naprawdę, no to tak to można nawet rzucić się z mostu= z okrzykiem żyć
nie mogę tak się poświęciłam.....frazesy....frazesy.

Mnie się wydaje, że to są drobiazgi, na cheroizm drugiej osoby można
całe życie czekać i się niedoczekać, bo nie ma sposobności rzucać się
co chwila z mostu, marzenia, dyrdymały,
Raczej drobiazgi moim zdaniem druga osoba potrzebuje, bo prz
cheroizmach, to chuśtawka się włancza po co to wszystko, gadanie
niegadanie, kocha nie kocha, dobrze niedobrze, myśli nie myśli itd.

15. Data: 2009-12-28 19:12:25

Temat: Re: Magduli?skiej
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

qd.googlegroups.com...http://www.youtube.com/watch?v
=KWBqrYmW6Zk&feature=related

> No dobrze, to opowiedz jak kochacie, bo biadolicie o mi?o?ci do
> obrzydzenia. A ja mia?em z paroma w ?yciu kobietami do czynienia i
> nawet zastanawia?em si?, czy by tematu nie wrzuci? z pytaniem, = co
> si? czuje jak jest si? kochanym, bo ja nigdy kochany nie
> by?em?........ Odpowiesz?
>
> Pozw?l, ?e ja Ci odpowiem.
> Bo? t?py, zapatrzony w siebie, egoistyczny samiec.

To jest skrajny egocentryzm kobieto, wymagać od gościa aby nie
przejmował się sobą, ani swoimi potrzebami, ty nie potrzebujesz kogoś
tylko sługę, bo odbierasz mu prawo do własnego życia.

16. Data: 2009-12-28 19:29:51

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ekati" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> byłem?........ Odpowiesz?

To jest...kosmos wtedy...masz takiego kopa
do życia, że nie ma rzeczy niemożliwych.

"Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest
bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie
cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą."
św. Paweł z Tarsu
Miłośc to dawanie z siebie (na max.) ukochanej osobie wszystkiego, co
najlepsze, piękne, szczere, prawdziwe.
Bez oczekiwania czegokolwiek wzamian - prócz czystej miłości.
Miłość to gotowość do poświęcenia siebie dla drugiej osoby.
Miłość jest jak unoszenie się na skrzydłach ponad ziemią, miłość dodaje sił.
Miłość to skłonność do wyrzeczeń dla drugiej osoby.
Miłość to umiejętność wybaczania.
Miłość to gotowość do oddania życia dla ukochanej osoby.

17. Data: 2009-12-28 19:33:44

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekati wrote:
> [...]

byłem?........ Odpowiesz?

"Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą;
nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego,
nie unosi się gniewem, nie pamięta złego;
nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma.
Miłość nigdy nie ustaje, [nie jest] jak proroctwa, które się skończą,
albo jak dar języków, który zniknie, lub jak wiedza, której zabraknie. "

18. Data: 2009-12-28 19:37:04

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]

przejmował się sobą, ani swoimi potrzebami, ty nie potrzebujesz kogoś
tylko sługę, bo odbierasz mu prawo do własnego życia.

Walnij się w makówę.
Nigdy bym tak nawet nie pomyślała o facecie, ani czegoś takiego nie
wymagała.
Ale Ty nie jestes człowiekiem i nic nie rozumiesz. Nie wiesz nawet, czym
jest empatia.

19. Data: 2009-12-28 19:42:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> [...]
> si? czuje jak jest si? kochanym, bo ja nigdy kochany nie
> by?em?........ Odpowiesz?
>

> "Mi?o?? cierpliwa jest, ?askawa jest.
> Mi?o?? nie zazdro?ci, nie szuka poklasku, nie unosi si? pych?;
> nie dopuszcza si? bezwstydu, nie szuka swego,
> nie unosi si? gniewem, nie pami?ta z?ego;
> nie cieszy si? z niesprawiedliwo?ci, lecz wsp?weseli si? z prawd?.
> Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy,
> we wszystkim pok?ada nadziej?, wszystko przetrzyma.
> Mi?o?? nigdy nie ustaje, [nie jest] jak proroctwa, kt?re si? sko?cz?,
> albo jak dar j?zyk?w, kt?ry zniknie, lub jak wiedza, kt?rej zabraknie. "

Znowu frazesy, poświęcać się, poświęcać.......tak nie ma , to jest
najgorsze, gdyż poświęcenie pokazuje brak własnej wartości , zrzekanie
się prawa do własnych osiągnięć, to niedbanie, nie myślenie o sobie,
zaniedbywanie siebie, oddawanie do dyspozycji całkowitej. Upośledzenie
własnego życia, bądź wymaganie od drugiej takiego marnotrastwa, ta
wasza miłość nieakceptuje drugiej osoby, tym jaka ona jest , czego
pragnie dla siebie, będziecie to kopały bo może kolidować z waszą
wizją, wszystkiego dla wszystkich. Z tego kończą się związki, osoba
czuje się ze sobą samotna, nie wyznana , niespełniona, bo tylko się
wymaga.

20. Data: 2009-12-28 19:50:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

.googlegroups.com...

qd.googlegroups.com...http://www.youtube.com/watch?v
=KWBqrYmW6Zk&feature=related

> To jest skrajny egocentryzm kobieto, wymaga? od go?cia aby nie
> przejmowa? si? sob?, ani swoimi potrzebami, ty nie potrzebujesz kogo?
> tylko s?ug?, bo odbierasz mu prawo do w?asnego ?ycia.
>
> Walnij si? w mak?w?.
> Nigdy bym tak nawet nie pomy?la?a o facecie, ani czego? takiego nie
> wymaga?a.
> Ale Ty nie jestes cz?owiekiem i nic nie rozumiesz. Nie wiesz nawet, czym

Empatia, to nie jest całkowite zaprzepaszczenie siebie w drugiej
osobie, mylisz dwie rzeczy, a poza tym to poświęcenie świadczy o braku
empatii, gdyż jak nie jesteś sobą, a siebie poświęcasz, lub wymagasz
poświęcenia. Zatracasz siebie i swoje potrzeby, tym samym potrzeby
drugiego człowieka, nawet empatie poświęciłaś.

INTERFERENCJE...
DLA SYLI.....
MAM JECHAC?
O JONKAUERZE...