Magdulińskiej

31. Data: 2009-12-28 21:26:13

Temat: Re: Magdulińskiej
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ekati" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
news:33022be6-110c-4be3-a911-0fc1ee1845b6@v25g2000yq
k.googlegroups.com...
On 28 Gru, 22:00, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ekati" <f...@o...pl> napisał w
> wiadomościnews:ae04ca12-a391-45f5-99a5-4e548078c7ce@
d20g2000yqh.googlegroups.com...

qh.googlegroups.com...

qd.googlegroups.com...http://www.youtube.com/watch?v
=KWBqrYmW6Zk&feature=related

> bla bla bla
> wyjdz za maż choc raz z rozsadku
> to potem pogadamy o...milosc to
> milosc tamto ;)
> ____
> ekati
>
> O nie!
> Nigdy nie wyjdę za mąż z rozsądku.
> Małżeństwo to nie traktat, to nie papier, to nie pieniądze.
> To miłość, uczucia...
> Wiem - jestem niepoprawną romantyczką.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -
tez mi powiedziala co wiedzial a myslisz ze
ja z czego jestem...z blachy nierdzewki?
jak by cie zycie przymusilo to bys
nie byla taka romantyczna.
pieniadze,traktat,papier..o czym ty
piszesz?
brak mi slow,ale grunt,że ty jestes
niemozebnie romantyczna - jak nikt na ziemi ;)
___
ekati

NIe, jeśli to nie byłaby miłość, to... sorki, ale małżeństwo nie wchodzi w
grę - absolutnie.

32. Data: 2009-12-28 21:31:57

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Gru, 22:26, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> NIe, jeśli to nie byłaby miłość, to... sorki, ale małżeństwo nie wchodzi w
> grę - absolutnie.- Ukryj cytowany tekst -

A jek by w "przytulnym gniazdeczku"
zwanym domem, nie było by dla
ciebie miejsca od 18 roku zycia?
magda, rusz glowa - to co
pod most, na ulice?
co proponuje rozwazna i romantyczna?
____
ekati

33. Data: 2009-12-28 21:35:21

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> NIe, jeśli to nie byłaby miłość, to... sorki, ale małżeństwo nie wchodzi w
> grę - absolutnie.- Ukryj cytowany tekst -

a idz pobeczalam sie przez ciebie
eot

34. Data: 2009-12-28 21:46:32

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ekati" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...
> [...]
>
> NIe, jeśli to nie byłaby miłość, to... sorki, ale małżeństwo nie wchodzi w
> grę - absolutnie.- Ukryj cytowany tekst -

To są przecież różne instytucje....
Na pewno znalazłoby się jakieś rozwiązanie.
Nie.. nie mogłabym wyść za mąż bez miłości - sumienie by mi nie pozwoliło.

35. Data: 2009-12-28 21:49:14

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ekati" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
>
> NIe, jeśli to nie byłaby miłość, to... sorki, ale małżeństwo nie wchodzi w
> grę - absolutnie.- Ukryj cytowany tekst -

Nie płacz Maleńka - nikt tu nikogo nie potępia. :*

36. Data: 2009-12-28 22:01:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ekati" napisał:

> a idz pobeczalam sie przez ciebie

Cicho, gupia. Ja Cię w tym temacie rozumiem :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

37. Data: 2009-12-28 22:13:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora