Magnifique...

71. Data: 2009-11-21 21:50:15

Temat: Re: Magnifique...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Czy jest na sali lekarz? :D

Miał obchód o 14.17.

Qra

72. Data: 2009-11-21 21:51:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> no tak po prawdzie, to masz rację:-) Chociaż może jakiś specjalista by
> się znalazł? treneR!

Tren R się chyba bifidusami zalał.

Qra

73. Data: 2009-11-21 21:57:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Tren R się chyba bifidusami zalał.
>
> Qra
To ja też się zaleję Tylko skąd ja o tej porze wezmę bifidusy?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

74. Data: 2009-11-21 22:02:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Sender <m...@k...pl> tak oto plecie:

> [...]
> opinii. Co do obserwacji to nikt tu nic mieć nie może, ponieważ każdy
> obserwacje ma przecież własne.
> Mnie natomiast chodziło o ograniczenie ilości wypisywania głupot.
> Gdyby udało się nam umówić w jakiś gronie, że np. ograniczymy się do kilku
> postów dziennie i każdy składałby się z pełnej wypowiedzi - minimum 20-30
> zdań, to inni musieli by pójść w nasze ślady, albo pozostaliby poza
> dyskusją. Wszyscy tylko byśmy na tym zyskali, bo jak ktoś ma tylko głupoty
> do napisania, to szybko straciłby odbiorców.
> Może mogłabyś pomóc mi to wprowadzić w życie, albo masz jakiś własny

Nie zgadzam się. Musiałabym przez cały miesiąc te 30 zdań zbierać.

Qra, moderatorom-wizjonerom dziękujemy

75. Data: 2009-11-21 22:03:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> To ja też się zaleję Tylko skąd ja o tej porze wezmę bifidusy?

Kefiru w domu nie masz? To czym Ty kaca leczysz?

Qra

76. Data: 2009-11-21 22:09:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 22:57, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Gdyby udało się nam umówić w jakiś gronie, że np. ograniczymy się do
> kilku postów dziennie i każdy składałby się z pełnej wypowiedzi -
> minimum 20-30 zdań,

Jaki problem zalozyc swoja grupe?
Z wyzej wymienionym, umowionym gronem?

> to inni musieli by

Nie ma takiej opcji.

> pójść w nasze ślady, albo
> pozostaliby poza dyskusją.

Jak wyzej.

> Wszyscy tylko byśmy na tym zyskali, bo jak
> ktoś ma tylko głupoty do napisania, to szybko straciłby odbiorców.

NocoTy?
Poczytaj sobie ulotki kandydatow.

> Może mogłabyś pomóc mi to wprowadzić w życie, albo masz jakiś własny pomysł?

Nie dasz rady.
Za grubo szyjesz.

77. Data: 2009-11-21 22:20:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Kefiru w domu nie masz? To czym Ty kaca leczysz?
>
> Qra

Nie miewam kaca. Poważnie. Jak to robię? Ależ to proste, Qrko: wyłącznie
dobra, czysta wódeczka (preferuję Belveder)- nikt w moim towarzystwie nie
pali, nie mieszam trunków.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

78. Data: 2009-11-21 22:28:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobra, czysta wódeczka (preferuję Belveder)- nikt w moim towarzystwie nie

No taaaa... ja ze swoją arizoną spijaną za całodobowym sklepem
ogólnospożywczym w towarzystwie żuli z petami w ust kącikach to mam pełne
prawo do kacyka.

Qra, rozmarzona

79. Data: 2009-11-21 23:06:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora