Magnolia - oszust

11. Data: 2006-07-28 07:47:19

Temat: Re: Magnolia - oszust
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Moja M. officinalis rosnie b. szybko (jak na magnolie) a duze liscie ma od
> dawna.
Czy to jest tajemnica skąd masz tą magnolię, jeśli nie to proszę powiedz. Ja
nie mogłem znaleść.
Czy jest to odmiana dwuklapowa?

> Co do samej dlugosci lisci, to 1 m np. dla orzecha sercowatego to
> codziennosc :)

To prawda ale są to liście złożone, a takie mniej mi się podobają

Pozdrawiam,
Tomek

12. Data: 2006-07-30 02:49:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jest tajemnica skąd masz tą magnolię, jeśli nie to proszę powiedz.
> Ja
> nie mogłem znaleść.

Jeden szkolkarz k/Rzeszowa mnozyl kiedys z nasion. Teraz nie ma - wszystko
sprzedal a i tak nie mial ich duzo.
Nie wiem skad mial nasiona ale Florpak ma.

> Czy jest to odmiana dwuklapowa?

Nie jest to var. biloba :) Moze to i lepiej, bo na zachodzie do kupienia sa
przewaznie dwuklapowe :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Identyfikacja rośliny doniczkowej