Majster od tapet.

1. Data: 2011-05-26 21:23:29

Temat: Majster od tapet.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cholera jasna. Taka fajna kapela była - do dziś zwie się metallica. W
sumie wychowałem się na tym. Wrzuciłem sobie na jutubie koncert z 2010
roku. Lars na bębnach po kazdym kawałku potrzebuje terapii tlenowej.
Jamesa Wojewódzki by wpierdolił jako zakąskę. Kirk klasa sama w sobie -
lecz fakt faktem palce najpóźniej się starzeją- u niego widać się nie
zaczęło. Basman od razu widać, że gra z nimi dla kasy. Żenada do
kwadratu. Ale z drugiej nie walą z playbacku i eksploatują swój_własny
reprtuar. No i nie wiem czy szacun czy żenuła. Wot zagatka.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2011-05-26 23:29:02

Temat: Re: Majster od tapet.
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-maj-11 w ramce <news:irmgcn$2ck$1@inews.gazeta.pl> pędzel
Przemysław Dębski zmalował:

> [...]
> kwadratu. Ale z drugiej nie walą z playbacku i eksploatują swój_własny
> reprtuar. No i nie wiem czy szacun czy żenuła. Wot zagatka.

No co chcesz, mają kapitał i se żyją.
Daj no linka do tego koncertu.

3. Data: 2011-05-28 14:17:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj babci Redarta - ona na pewno to wie.

PS: nie mogłem się powstrzymać.

--
CB

Victor?