Maka Zytnia rozowa 2000

1. Data: 2003-01-29 14:14:15

Temat: Maka Zytnia rozowa 2000
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nabylem droga kupna ;-)

czy moge jej uzywac i do czego.

musta ktory zainwestowal 3,20zl

2. Data: 2003-01-29 21:02:07

Temat: Re: Maka Zytnia rozowa 2000
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b18nkl$2sg9$1@news2.ipartners.pl...
> nabylem droga kupna ;-)
>
> czy moge jej uzywac i do czego.

A gdzie Ci się Musta udało kupić różową mąkę ?
;-)))))))
A tak serio - to może chlebek? Albo pizzę?
Tak sobie głośno myślę. Mąka żytnia, oliwa z oliwek, drożdże - z tego
ciasto. Na wierzch - pomidory, pieczarki, cebula, papryka - podduszone też
na oliwie i przyprawione dobrze.Do tego może być tuńczyk jak ktoś lubi.
Co Ty na to? :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

3. Data: 2003-01-30 08:35:52

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

brzmi niezle

4. Data: 2003-01-30 08:53:11

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzmi niezle

Przepis na ciasto do pizzy - Źródło - strona Grzesia Ostrowskiego
www.mniamniam.pl

"Składniki:

pół kilograma mąki przedniej jakości
torebka drożdży instant
3 "czubate" łyżki oliwy extra vergine
znaczna łyżeczka soli
ciepła woda - około szklanki

Sposób przygotowania:

Ciasto na pizzę po upieczeniu powinno łączyć kruchość spodniej warstwy z
delikatna puchatością warstwy tuz spod nadzienia.

Ciasto zaczynam od wyrobienia mąki z solą, drożdżami i wodą - wody dodaje
tyle, by otrzymać ciasto o średniej twardości - tak by plastycznie układało
się pod rękoma. Kiedy ciasto dobrze wyrobione, gładkie dodaję do niego oliwę
i znowu wyrabiam, aż ciasto wchłonie całą oliwę i będzie błyszczące i
doskonale nie łączące się ze stolnicą. Teraz ciasto ląduje w misce, miska
jest nakryta ściereczką i odstawiona - miska w ciepłe miejsce.

W tym czasie jest czas by przygotować sos i nadzienie. O czym w poniżej w
szczegółowych przepisach.

Kiedy ciasto podrośnie - zwiększy swoją objętość około półtora raza, wyjmuję
je z miski, oprószam mąką i formuję albo placek, albo pieróg, innymi słowy
calzone. Tutaj stosuję pewien patent, który wydobyłem kiedyś podczas
całodobowego przesłuchania pewnego Włocha, podczas nocnej sesji nad
Balatonem - na wysmarowanej blachą oliwie układam ciasto, zawijam trochę
brzegi, by nadzienie nie uciekało i smaruję je bardzo obficie oliwą. Dzięki
temu nadzienie, które znajdzie się na cieście nie rozmiękczy jego za bardzo
i po upieczeniu ciasto będzie odpowiedniej suchości, a nadzienie
odpowiedniej wilgotności. "

http://www.mniammniam.pl/p.php?p=340

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.com

5. Data: 2003-01-30 09:07:28

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Musta <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b18nkl$2sg9$...@n...ipartners.pl...
> nabylem droga kupna ;-)
>
> czy moge jej uzywac i do czego.
>
> musta ktory zainwestowal 3,20zl

Niech Musta napisze, gdzie nabyl droga kupna
ten produkt
Niech sie podzieli informacja

Margolcia

6. Data: 2003-01-30 09:14:04

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-01-30 09:35:13

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Sklep ze zdrową żywnością na Młynarskiej między Górczewską a Wolską
(tam chyba dwasą takie sklepy, w obu są mąki)

> Pozdr,
> Anka P.

I jak tu nie kochac warszawskiej, dresiarskiej Woli?
Tu jest wszystko! W Marcpolu na Mlynarskiej jest wielki regal a w nim
pysznosci MM
- soja, soczewica (takze czerwona), tofu itp. I fasola biala jest po
4,15zl!!!

Pozdrawiam

Margolcia z Woli

8. Data: 2003-01-30 10:25:15

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech Musta napisze, gdzie nabyl droga kupna
> ten produkt
> Niech sie podzieli informacja

Musta pisze:

sklep maly na rogu Kleczwskiej i Zeromskiego na Bielanach

Musta napisal.

MM CO dzisiaj na odbiadek je grupa??
MM strona
MM i gofry