Re: Makarony

1. Data: 2000-01-04 14:17:23

Temat: Re: Makarony
Od: "Louis K. Behemoth" <b...@c...fr> szukaj wiadomości tego autora

--"Marcin Swidzinski" <m...@e...pw.edu.pl> a écrit dans le message
news: 84sm2g$qm$...@s...icm.edu.pl...
: Troszke po nowym roku, gdy poczulem ssanie w brzusiu pomyslalem sobie, ze
: chetnie zjadlbym jakis szybki, smaczny, nie za ciezki makaron (jakas pasta
: or something). I nagla iluminacja: WIEM, zapostuje na grupe, ktos musi
: przeciez znac fajne przepisy...
: Gwoli wyjasnienia: chodzi mi szczegolnie o dania kuchni srodziemnomorskiej
: (i okolicznej) - po prostu sa lekkie (nie za duzo miesa), a poza tym
: baaardzo lubie oliwki, oliwe, bazylie, pomidorki, i cala mase innych
: specjalow. A po zlokalizowaniu w warszawie sklepu, gdzie mozna dostac
: czarne oliweczki z beczki (co za rym...), nie umiem juz jest trywialnych
: kanapek bez dodatkow.
Witam,
Czesto robie makaron z lososiem, na dwie osoby potrzeba ok 250g makaronu,
kilka, lyzek gestej smietany, losos(moze bys mrozony) ok 200 oraz - wazny
skladnik : swiezy lub mrozony koperek.W wersji bardziej luksusowej mozna do
tego wszystkiego dorzucic marynowane kapary.
Makaron ugotowac, odcedzic, dodac smietane,sol, pieprz i male kawalki
gotowanego lososia, wymieszac, dodac koperek i ewentualnie kapary.
Zdarzylo mi sie uzyc do tego dania lososia wedzonego - tez moze byc, tylko,
ze potrawa jest o wiele bardziej tlusta.
pozdrawiam
Ada