Maki - Cauda`e Moneta

1. Data: 2002-11-01 11:44:09

Temat: Maki - Cauda`e Moneta
Od: "PANI w DOMU" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie panie. Jestem tu pierwszy raz, chociaz czytam Was od kilku
dni. Mam nieskromne pytanie, czy ktoras z Pan posiada rozrysowany na kratce
obraz "Maki" - Clauda'a Moneta. Ja mam tylko zdjecie wykonania oraz kod
kolorow. W zamian moge odstapic inne wzory np. "Sloneczniki".

--
Mirka
e-mail: m...@b...onet.pl

1. Data: 2002-11-01 16:57:10

Temat: Re: Maki - Cauda`e Moneta
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalam schemat, napisz czy doszedl w komplecie
Grazyna

1. Data: 2002-11-01 17:31:52

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazynko, czy ja tez moge prosic?
slicznie dziekuje:-)
AnnaBlue

1. Data: 2002-11-01 17:42:52

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peeewnie ze tak. Napisz tylko czy wszystko doszlo bo pliki dosc ,,ciezkie"

papaki
Grazyna

1. Data: 2002-11-03 10:22:54

Od: " Onatka" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po pewnej nieobecności .
Natomiast jeśli chodzi o Moneta i innych malarzy to polecam Kram z
robótkami , Kolekcja malarstwa europejskiego ne 4/2002 . Naprawdę jest w
czym wybierac , są i Maki choć uboższe niż te co dostałaś , można natomiast
zamówić cudną ramaczkę ...

W każdym razie warto obejrzeć

Całuski Anka M

1. Data: 2002-11-03 21:44:17

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obraz "Maki" - Clauda'a Moneta. Ja mam tylko zdjecie wykonania oraz kod
> kolorow. W zamian moge odstapic inne wzory np. "Sloneczniki".

Bardzo, bardzo prosze o "Sloneczniki"
Myszka

1. Data: 2002-11-04 09:12:33

Od: "PANI w DOMU" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ze tak dlugo nie pisalam. jestem n achorobowym ,ale wzor niestety nie
dotarl do mnie. bede czekac nadal

--
Mirka
e-mail: m...@b...onet.pl

1. Data: 2002-11-04 12:35:31

Od: "kroowka" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo, bardzo prosze o "Sloneczniki"
> Myszka

to ja się podłączam pod słoneczniki :))) i też bardzo bardzo proszę

--
Olcia
~~~~~~

1. Data: 2002-11-05 15:56:26

Od: "PANI w DOMU" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie sciagam wasze pliki i serdeczne dzieki za nie. Jutro wysylam
"sloneczniki". Daje slowo.Przy okazji napisze cosik wiecej o sobie.pa

--
Mirka
e-mail: m...@b...onet.pl

1. Data: 2002-11-06 08:46:16

Temat: Re: Maki - Clauda`e Moneta
Od: "PANI w DOMU" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wszystkim Paniom, ktore odpowiedzialy na moj apel. Od dluzszego
czasu zalezalo mi na zdobyciu tego wzoru, niestety bylo to niemozliwe.
Jak obiecalam sprobuje sie przedstawic w kilku slowach, aby nie zanudzic i
nie odrywac od robotek.
Mam na imie Mirka, mieszkam na glebokiej prowincji w Borach Tucholskich.
Obecnie mam 45 lat, a robotkami zajmuje sie od dziecinstwa. Moim ulubionym
rekodzielem jest szydelkowanie, potem haft krzyzykowy, pelny, itd. Prawde
mowiac nie ma wyrobu, ktorego bym nie robila w przeszlosci. Od serwetek,
obrusow, galanterii (koszyki na szklanki, lalki), ubiorow (suknie, bluzki,
spodnice, chusty, czapki...) To wszystko robilam wylacznie w celach jak to
sie obecnie pieknie nazywa "komercyjnych", czyli dla pieniedzy. Mam w swoich
szufladach mnostwo zbiorow na szydelko, z roznych lat od 1950 (zbiory mojej
mamy) do 2000. Potrzeba jedynie zebrac sie w sobie i to wszystko zeskanowac
i pokazac. Abyscie nie pomyslaly o mnie w samych superlatywach to na okrase
dodam, ze jestem osoba niepelnosprawna, nie chodze od urodzenia i nigdy nie
bede. Komputer i szydelko, to moj kontakt ze swiatem.

Mirka
e-mail: m...@b...onet.pl
kom.: 603261537

Witam wszystkich