Makłowicz dzis we Wro..

1. Data: 2002-10-19 12:09:25

Temat: Makłowicz dzis we Wro..
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

...w CH Korona, z okazji urodzin Geanta będzie gotował urodzinowe
potrawy.

Ponieważ mieszkam niedaleko , nie zabraknie mnie tam o 15.00.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-10-19 15:33:04

Temat: Re: Makłowicz dzis we Wro..
Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:aori59$537$1@absinth.dialog.net.pl...
> ...w CH Korona, z okazji urodzin Geanta będzie gotował urodzinowe
> potrawy.
>
> Ponieważ mieszkam niedaleko , nie zabraknie mnie tam o 15.00.
Witam!
I co dalej?
Napisz, czy kosztowales jego potrawy i co ugotowal?
Ciekawska Alla.

1. Data: 2002-10-19 18:59:33

Temat: Odp: Makłowicz dzis we Wro..
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz, czy kosztowales jego potrawy i co ugotowal?
> Ciekawska Alla.

Wróciłam lekko zdegustowana.

Makłowicz stał na podeście, więc za bardzo nie było widac, co ma w
garach, a o telebimie jakoś nikt nie pomyślał.

Po drugie nie gotował sam, tylko kucharze z restauracji "Pod Gryfami".

Po trzecie - na dzień dobry gotował paskudztwo pt. zupa anchois -
szpinakowa.

Po czwarte kłócił się z kucharzem, że słodka to śmietanka, a śmietana
to kwaśna.

Po piąte wyglądał na znudzonego.

Tyle wrażeń

pozdr

cherokee, co woli Makłowicza w tv

1. Data: 2002-10-19 21:00:57

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

[...]

Pkt. 4. - i mial racje :-)
nie uczestniczaca w spotkaniu
Barbara

1. Data: 2002-10-20 10:22:34

Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:aosa71$59s$1@absinth.dialog.net.pl...

> Wróciłam lekko zdegustowana.
>
> Makłowicz stał na podeście, więc za bardzo nie było widac, co ma w
> garach, a o telebimie jakoś nikt nie pomyślał.
Szkoda:(
> Po drugie nie gotował sam, tylko kucharze z restauracji "Pod Gryfami".
??????? leniwy gwiazdorek???????
> Po trzecie - na dzień dobry gotował paskudztwo pt. zupa anchois -
> szpinakowa.
Sie nie wysilil:(
Jednak TV to wielka czarodziejka:)
Alla
P.S.Dziekuje za relacje:)))

1. Data: 2002-10-22 18:19:05

Temat: Re: Makłowicz miesiąc temu w Łodzi [P]
Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości
> ...w CH Korona, z okazji urodzin Geanta będzie

Około miesiąca temu w Geancie w Łodzi było
spotkanie z Makłowiczem, trzy odsłony co 2
godziny. Do pomocy brał człowieka z publiczności i
poszczęciło mi się. Makłowicz strasznie pomstował
na "diabelskie wynalazki" - kuchnię elektryczną z
płytą ceramiczną.
Ale piszę nie po to, by się chwalić, ale by podać
przepis.

Odsłona pierwsza: Kurki w sosie śmietanowym
1 duża cebula - posiekać w drobną kostkę zeszklić
na maśle, dodać kurki (ok 200gram) poddusić i
podlać białym winem (szklanka), gdy wino się
zredukuje dodać śmietanę (też około szklanki) i
posiekany pęczek pietruszki, posolić i popieprzyć
wg smaku. W drugim garnku ugotować makaron
(wstążki). Połączyć makaron z sosem, posypać
tartym parmezanem.
Pyyycha

Na dwóch następnych mnie nie było, podobno były
omlety.

Rafał
GG #95230
Nie jemy po to, aby żyć.
Żyjemy po to, aby jeść.

Sypki ryż
sałatki na wejście:)
Witrażyki z elementem świątecznym i nie tylko...
Witrażyki z elementami świątecznymi i nie tylko...
szuflada podwieszana