Maklowicz-wolowina duszona w piwie

1. Data: 2001-01-09 14:02:02

Temat: Maklowicz-wolowina duszona w piwie
Od: "Monika S" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos zanotowal ten przepis i mi go poda?
Nie zdazylam zapisac.
Pozdrawiam.
Monika

1. Data: 2001-01-09 14:25:47

Temat: Re: Maklowicz-wolowina duszona w piwie
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika S wrote:

> Moze ktos zanotowal ten przepis i mi go poda?

trochę cierpliwości
może puszczą ten odcinek po raz trzeci :))

sadyl

1. Data: 2001-01-09 17:37:14

Temat: Odp: Maklowicz-wolowina duszona w piwie
Od: "Monika S" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem wyjatkowo malo cierpliwa......
Wiec moze ktos jednak poda ten przepis?
Prosze.

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-01-09 17:47:49

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika S wrote in message
<93fibo$81m$1@korweta.task.gda.pl>...
Ja sprobuje z pamieci, bo nie notowalam, tylko ogladalam.
Wolowina ladna zrazowka, pokrojona w grube plastry - chyba okolo 1 kilo
Butelka piwa jasnego malo gorzkiego
Duzo cebuli (pewnie ze 4 spore sztuki?) pokrojone w talarki albo
pol-talarki
Musztarda francuska (ta z ziarnami)
Chleb w kromkach
Sol i pieprz. Innych przypraw nie pamietam.
Plastry wolowiny obtluc lekko, maja zostac grube. Obsmazyc na oleju.
W garnku na oleju lub masle (nie pamietam) przesmazyc cebule, na zloto.
Wlozyc do niej mieso.
I teraz chyba nastepowalo clou, czyli zalanie piwem jasnym.
Na pewno duzo pieprzu, troche soli.
To sie ma podusic do miekkosci.
Jak sie udusi, to bierzemy kromki chleba, smarujemy je solidnie
musztarda, ukladamy na talerzach.
Na te kromki kladziemy mieso + cebula i polewamy sosem.
I juz.
Ale nie daje Ci gwarancji ze wszystko jest jak trza, bo to ino z glowy
nie z notatek, a ta glowa juz nie ta co kiedys ;-))))
Magda

1. Data: 2001-01-09 18:30:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <z...@a...net> napisał...
> I teraz chyba nastepowalo clou, czyli zalanie piwem jasnym.

To nie buło zalanie...
Zrobił zasmażkę z masła i maki i do tego wlał piwo i rozprowadził...
Dopiero to wlał do mięsa...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-09 18:32:34

Od: "Monika S" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odzew.
Tyle wiadomosci w zupelnosci mi wystarczy.
A jutro wolowinka na obiad.
Pozdrawiam.
Monika

1. Data: 2001-01-10 10:55:13

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika S wrote:

> Moze ktos zanotowal ten przepis i mi go poda?
> Nie zdazylam zapisac.
> Pozdrawiam.
> Monika

Wiecie co.... ja keidys robilam wolowine w piwie....
Primo - piwa w ogole nie bylo czuc (moze to i dobrze)
secundo - mieso bylo wstretne.....

Ale moze Monice wyjdzie lepiej :-) powodzenia!

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-01-10 14:01:11

Od: "Agnes" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie rzeczy wydaly mi sie podejrzane: odcinek o wolowinie leci drugi raz i
to akurat teraz, kiedy wolowina ma coraz mniejsza popularnosc z wiadomego
powodu. Czy nie sadzicie ze mogly miec na to wplyw jakies kregi producentow
wolowiny? Tak czy inaczej lepiej uwazac z tym miesem.

--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-01-10 20:47:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnes <a...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93hpso$oeh$...@s...silesia.pik-net.pl...

> [...]
producentow
> wolowiny? Tak czy inaczej lepiej uwazac z tym miesem.
Masz rację, ale masz jeszcze do wyboru cielęcinę!
pozdr. Jerzy
PS
Priony wykryto się w mózgu krów powyżej 24 m. życia. Nie było ich w
mięsie.

Chili con carne wege
dziczyzna
Makłowicz się zepsuł
Re: wegetariański kot?, bylo: Re: Czy rosol /wywar/
ej..no...