Małe piękno

21. Data: 2005-03-01 12:55:17

Temat: Re: Małe piękno
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
news:d01njf$7ep$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl>
>
> Jednak boletus złamał prawo i nie zrobił tego w sposób nieświadomy. On
> sobie z tego [autora] wręcz zakpił. Polecam lekturę:
> http://www.prawo.ngo.pl/labeo/app/cms/x/4762
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Mnie plagiat kojarzy się z kradzieżą w celu uzyskania zysku a jaki zysk miał
Boletus z podzielania sie z nami wiedzą?
Nawet jeśli nie było to w porządku to ocena nie powinna być aż tak surowa .
Według mnie.
pozdrawiam, Bogda

22. Data: 2005-03-01 13:08:54

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl>
> [...]

> Mnie plagiat kojarzy się z kradzieżą w celu uzyskania zysku a jaki
zysk miał
> Boletus z podzielania sie z nami wiedzą?

Na tej ww stronie znajdziesz cyt.:
plagiat
najpoważniejsze naruszenie praw autorskich polegające na przywłaszczeniu
sobie cudzego autorstwa do całości utworu lub jego części. Stanowi
naruszenie zarówno osobistych, jak i majątkowych praw autora. Może
polegać zarówno na tym, że osoba trzecia podpisuje cudze dzieło swoim
nazwiskiem, pragnąc uchodzić za jego twórcę i czerpać z plagiatu
korzyści materialne, jak i na włączeniu do swego utworu fragmentów
utworu innych osób, bez zaznaczenia tego w swym utworze (bezprawne
zapożyczenia). Osoba winna dokonania plagiatu ponosi >odpowiedzialnośc
karną i cywilną.

użytek publiczny
ustawa wprowadza ograniczenia łamiące monopol autorski na rozporządzanie
dziełem, uzasadnione celem społecznym w zakresie potrzeb informacyjnych,
oświatowych, naukowych i kulturalnych. Ograniczenia te polegają na tym,
że w pewnym ściśle określonym zakresie (zob. niżej) możliwe jest
swobodne korzystanie z utworu bez zgody autora utworu i bez zapłacenia
wynagrodzenia (są wyjątki!) Warunkiem takiego wykorzystania jest
respektowanie autorskich dóbr osobistych, a więc wyraźne podanie autora
i źródła, z którego utwór został zaczerpnięty w całości lub części, oraz
zakaz wprowadzania jakichkolwiek zmian w utworze. Dozwolony użytek
publiczny obejmuje jedynie te utwory, które zostały już
rozpowszechnione. Dozwolony użytek "nie może naruszać normalnego
korzystania z utworu lub godzić w słuszne interesy twórcy" - to
nadrzędna zasada, do której należy sięgać zawsze w razie wątpliwości
interpretacyjnych, związanych z korzystaniem z cudzego utworu w ramach
dozwolonego użytku.
http://www.prawo.ngo.pl/labeo/app/cms/x/4762

> Nawet jeśli nie było to w porządku to ocena nie powinna być aż tak
surowa .

Surowa?
;-)

> Według mnie.

Czy teraz zmienisz zdanie?
--
Pozdrawiam, Jerzy

23. Data: 2005-03-01 13:19:03

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

24. Data: 2005-03-01 13:19:58

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2005-03-01 13:25:47

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, chciałam napisać, że nie zmienię ale trochę się zdenerwowałam i
2 razy źle kliknęłam :-(
Wolę temat o roślinkach :-) Proponuję żeby każdy został przy swoim!
pozdrawiam, Bogda

26. Data: 2005-03-01 13:49:33

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, chciałam napisać, że nie zmienię ale trochę się
zdenerwowałam i
> 2 razy źle kliknęłam :-(

Jakaś takaś kiepska ta klika :-)
Wymaga naprawy.
;-)

> Wolę temat o roślinkach :-) Proponuję żeby każdy został przy swoim!

Z tego wynika, że tolerujesz bezprawne zapożyczenia.
--
Pozdrawiam, Jerzy

27. Data: 2005-03-01 14:08:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego wynika, że tolerujesz bezprawne zapożyczenia.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ech, tyle niepotrzebnej paplaniny o nic ;-)
Wybrałem najciekawsze fragmenty celowo
pomijając zbędne śmieci, których również
na tej grupie produkuje się całą masę.
Pod zamieszczonym tekstem wpisałem
pozdrowienia, wymagane na pl.rec.ogrody.

Pozdrawia i tyle boletus

28. Data: 2005-03-01 15:23:37

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>
> Ech, tyle niepotrzebnej paplaniny o nic ;-)
> Wybrałem najciekawsze fragmenty celowo
> pomijając
[...]
> Pod zamieszczonym tekstem wpisałem
[...]
> Pozdrawia [i tyle] boletus

Boletus bez głowy?
Spójrz na siebie jak teraz wyglądasz.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

29. Data: 2005-03-01 16:10:42

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to może być kandydatka do wysępienia?
> Oczywiście nie spieszy mi się ale wiosną jeśli można prosić o przygięcie
> gałązeczki :-)

Dobrze, masz to załatwione. Moja jest gatunkowa.
Tylko muszę się rozpatrzyć czy rzeczywiście rozmnażamy ją przez odkłady czy
z wierzchołkowy lub inaczej ;-)

> Przy okazji chciałam nawiązać do lawendy, niedawno pisaliśmy o jej
> ewentualnych walorach przyprawowych.
> (...) Pan użył jako przyprawy lawendy ale nazwał ja lawenda
> spożywcza :-)
> pozdrawiam, Bogda

Jakoś mi dziwnie lawendowo pachniała wołowina !!!
Ale moim domownikom smakowało a to się liczy najbardziej ;-)

Serdecznie Miłka

30. Data: 2005-03-01 17:45:19

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda zapoznała nas ze swoim problemem:

> Przepraszam, chciałam napisać, że nie zmienię ale trochę się zdenerwowałam i
> 2 razy źle kliknęłam :-(
> Wolę temat o roślinkach :-) Proponuję żeby każdy został przy swoim!

A na czas relaksu może coś z klasyki:
http://mickiewicz.kulturalna.com/a-79.html

Pozdrawiam kulturalnie, :-)
Zbyszek

No i gdzie ja dostane w Polsce taaaaka lawke?
Do niesky'ego
cięcie
Takie inne cebule
Roślinki