Male serwetki w ksztalcie gwiazdek na Boze Narodzenie - poszukuje

1. Data: 2003-10-31 08:35:05

Temat: Male serwetki w ksztalcie gwiazdek na Boze Narodzenie - poszukuje
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!

Witam po bardzo dlugiej przerwie :)
Ostatnio kupilam zloty kordonek i zachcialo mi sie zrobic kilka malych
serweteczek w ksztalcie gwiazdek - tak zeby mozna bylo sobie np. na oknie
powiesic. Niestety to co znalazlam, nie za bardzo mi sie podoba. Moze ktoras
z Was ma cos takiego w swoich zasobach?

Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-10-31 09:27:42

Od: "IwonaŻ" <i...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupilam zloty kordonek i zachcialo mi sie zrobic kilka malych
serweteczek w ksztalcie gwiazdek

Ozdoby świąteczne
<http://www.crochetmemories.com/patterns/angelmenu.p
hp>
http://members.aol.com/maluholder/collec_e.htm
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=arcadia&
RubrID=5339
szydełkowe gwiazdki
http://ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/index.html
http://members.aol.com/SAG55/index.html

1. Data: 2003-10-31 09:29:35

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Takie serwetki będą w grudniowej "Annie".Ukaże się ona 21 listopada.

Pozdrawiam
Ania-Poznań

1. Data: 2003-10-31 09:40:13

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Ooops ;)
Te serwetki z Anny, to mają być normalne,małe serwetki, ale nie maleństwa do
ozdoby.
pozdr. :)

1. Data: 2003-10-31 09:44:05

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestescie niezastapione :)
Dziekuje za szybki odzew, juz sie nie moge doczekac weekendu.

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-10-31 12:08:36

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja podrzuce taki link:

http://home.teleport.com/~noelvn/snowflakes/pattern_
links.html

Magda N.

1. Data: 2003-10-31 13:08:49

Od: "Joanna Kilen-Redesiuk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cos takiego jest w Sandrze special czy jakos tak sie nazywa - wczoraj kupiłam

1. Data: 2003-10-31 19:04:30

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio kupilam zloty kordonek i ...
Jeżeli we Wrocławiu kupiłaś, to gdzie konkretnie?

> Serdecznie pozdrawiam
> Magda-Slonko(Wroclaw)
I ja również pozdrawiam,
Iw. (Wrocław)

1. Data: 2003-11-03 08:32:13

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli we Wrocławiu kupiłaś, to gdzie konkretnie?

Niestety nie we Wroclawiu. W malej miescinie, gdzie rodzice mieszkaja ;).

Pozdr.
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-03 09:14:57

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu złoty kordonek widzialam w hali targowej na Nankiera i w
pasmanterii koło pl. Solnego, na Kolejowej tez chyba byl
pozdrawiam
Beata

[frywolitki]aniołki
[szydełko] stringi koniakowskie