Małe włoski - tylko dlaczego akurat tu?

1. Data: 2003-05-11 21:54:36

Temat: Małe włoski - tylko dlaczego akurat tu?
Od: "anonim \(wstydziocha\)" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od juz dluzszego okresu meczy mnie pewna rzecz...

...na skorze penisa pojawily sie biale gruzdki... wizyta u lekarza -
dermatologa skonczyla sie na tym, ze doktor oznajmila iz to normalne -
mianowicie sa to powiekjszone gruczoly i nie ma sie czym przejmowac...

...no tak, czyli jak powiekszone gruczoly, to wczesniej czy pozniej powinny
zniknac - tak sobie tlumaczylem... mimo to czas leci a te gruzdki jak sa tak
sa... co najgorsze jest ich coraz wiecej....

...a juz wogole szczytem wszystkiego (tzn mojej zapasci psychicznej z tym
zwiazanej) bylo odkrycie, iz z gruzdek tych wyrastaja malutkie wloski -
narazie sa malutkie - tzn krotkie - no ale to wloski...

...jezu, wlosy na penisie?? rozumiem owlosienie lonowe, porost moszny, ale
na penisie??? pomiedzy zoledziem a wlosami łonowymi... dziwne tez ze nie
pokrywaja one calej powierzni skory, tylko rozłozone sa jakby platami,
glownie na bokach...

... co ja mam z tym zrobic? jak sie tego pozbyc? ...wstyd mi strasznie
gdziekolwiek sie pokazac ... i komukolwiek pokazac :P

HELP MI PLIZ :P

2. Data: 2003-05-11 22:02:28

Temat: [OT] Małe włoski - tylko dlaczego akurat tu?
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "anonim (wstydziocha)" <s...@a...pl>
>napisał w wiadomości news:b9mgr3$9on$1@news.onet.pl...

Otrzymujesz EKSPIERDA TYGODNIA. Wyroznienie wreczymy poczta elektroniczna.

--
Wise Man
Nie ponosze odpowiedzialnosci

3. Data: 2003-05-11 22:03:55

Temat: Re: Małe włoski - tylko dlaczego akurat tu?
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wstyd mi strasznie
> gdziekolwiek sie pokazac

A to dobre .... hihihi. No wiesz - to nawet twarzowe trochę jest ;))))

A tak na poważnie - włosy łonowe na penisie to normalna rzecz i pogódź się z
tym. Niektórzy je mają - niektórzy nie. Ty je masz i to jest normalne.

pzdr
LN

4. Data: 2003-05-11 22:19:40

Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LN" <l...@A...onet.pl> napisał w wiadomości
> A tak na poważnie - włosy łonowe na penisie to normalna rzecz i pogódź się
> tym. Niektórzy je mają - niektórzy nie. Ty je masz i to jest normalne.

Dla mnie super : )
Mam nadzieje że mój mąż będzie miał coś takiego : )

Mika

5. Data: 2003-05-11 22:22:16

Od: "anonim \(wstydziocha\)" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie super : )

??? yyy ???
niby dlaczego ???

> Mam nadzieje że mój mąż będzie miał coś takiego : )

no no, jestem chetny :)

6. Data: 2003-05-11 22:33:43

Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:b9miev$cr9$1@news.onet.pl...
> ??? yyy ???
> niby dlaczego ???

No bo to fajne jest : )
Tak mi się wydaje : )

> no no, jestem chetny :)

Jak łatwo teraz znaleźć męża! ; ))

Mika

7. Data: 2003-05-11 22:38:01

Od: "anonim \(wstydziocha\)" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo to fajne jest : )
> Tak mi się wydaje : )

fajne jest miec wlosy na penisie?? uwierz mi ze nie... wyobraz sobie ze
jestem z kobieta sam na sam, a dokladniej postaraj wyobrazic sobie jej
zdziwienie na widok tych gruzdek i wlosow...

kolega wczesniej mowil ze to normalne... w tym problem ze 98% dziewczyn
nigdy o tym, nie slyszala :|

...no i teraz sprobuj jej wytlamaczyc: co to takiego! dlaczego to tak!? itp.
itd.

> Jak łatwo teraz znaleźć męża! ; ))

moze ty jedna bedziesz mnie tylko chciala :PP ... wiec skorzystam :P

8. Data: 2003-05-11 22:52:01

Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:b9mjcd$ebg$1@news.onet.pl...
> fajne jest miec wlosy na penisie?? uwierz mi ze nie... wyobraz sobie ze
> jestem z kobieta sam na sam, a dokladniej postaraj wyobrazic sobie jej
> zdziwienie na widok tych gruzdek i wlosow...

Z pewnoscią będzie zdziwiona, ale... podeszłabym do tego na luzie : )

> kolega wczesniej mowil ze to normalne... w tym problem ze 98% dziewczyn
> nigdy o tym, nie slyszala :|

Ja sie ostatnio zastanawiałam czy są futrzane gumki ; ))

> ...no i teraz sprobuj jej wytlamaczyc: co to takiego! dlaczego to tak!?
itp.
> itd.

A co tu tłumaczyć, jak kocha to weźmie co dają ; )

> moze ty jedna bedziesz mnie tylko chciala :PP ... wiec skorzystam :P

Nie wierze Ci! : P Pewnie jesteś dziewczyną i piszesz o swoim facecie ; ))
A nawet jeśli nie.. to jestes zbyt wredny i nie podoba mi sie Twój mail.. :

Mika

9. Data: 2003-05-11 23:06:23

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolega wczesniej mowil ze to normalne... w tym problem ze 98% dziewczyn
> nigdy o tym, nie slyszala :|

Drogi Kolego, zaznaczyć należy że 98% dziewczyn o wielu rzeczach jeszcze nie
słyszała. Powtarzam raz jeszcze - to jest normalne.
Przecież i tak nic z nimi nie zrobisz. Jeśli wyrwiesz to wyrosną nowe, jak
to włosy.
Grunt, że nie jest to objaw patologii chorobowej.

pzdr
LN

10. Data: 2003-05-12 05:13:30

Od: "anonim \(wstydziocha\)" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pewnoscią będzie zdziwiona, ale... podeszłabym do tego na luzie : )

cytuje: "o bosh! co to jest? na co jestes chory? dlaczego nic mi nie
powiedziales!? AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"
no i panika gotowa :( teraz uspokoj taka kobite! ehhhhhhh.....

> A co tu tłumaczyć, jak kocha to weźmie co dają ; )

halo, halo, owlosiony penis na wynos prosze!!! (???)

> Nie wierze Ci! : P Pewnie jesteś dziewczyną i piszesz o swoim facecie ; ))
> A nawet jeśli nie.. to jestes zbyt wredny i nie podoba mi sie Twój mail..
:

ja wredny? skadze. ja chcialbym tylko aby mi ktos jeszcze wyjal "go" z
majtek..
(przepraszam jesli to kogos obrazi :)

...a mail dziala :P to nie zaden fake :)

DHEA - co wy na to
refleksje po krutkim pobycie na liście:)
choroba psychiczna a punkcja
Sekcja zwkłok
Znamiona u 2latki - co robic?