Malina czarna

1. Data: 2003-08-03 08:03:25

Temat: Malina czarna
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Na mojej malinie czarnej pojawila sie biala sniedz, sam nie wiem jak to
nazwac, taki osad, ktory mozna palcem zmazac. Jest to tylko na malinie
czarnej. Zolta obok jest w porzadku, klasyczne maliny tez. Jezyny bija
rekordy owocowania. Czy to choroba, czy tez zupelnie naturalne w przypadku
maliny czarnej. Dodam, ze panuje susza ale maliny systematycznie sciolkuje i
liscie wygladaja zdrowo. Martwie sie, bo wlasnie zbieralem maliny na nalewke
i boje sie, ze wkrotce bede wszystko wyrywal i palil. Mam powod do
zmartwien?

Irek kochany

2. Data: 2003-08-03 08:28:45

Temat: Re: Malina czarna
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na mojej malinie czarnej pojawila sie biala sniedz, sam nie wiem jak to
> nazwac, taki osad, ktory mozna palcem zmazac.
> Irek kochany

Czyzby maczniak jakis.

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-08-03 09:17:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <1...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Czyzby maczniak jakis.
>
> Pozdrawiam
> PP.

Ale tylko na pedach? Liscie, jak juz powiedzialem wygladaja zdrowo. I
przepisowo wycialem owocujace juz pedy, ktore natychmiast wyrzucilem. W
mojej inteligencji regalowej nic nie znalazlem a o malinie czarnej pewnie
wiele na sieci nie ma. Obok na porzeczce byl chyba maczniak ale jakos sie
polepszylo.

Irek wysuszony, ktory nawet derenie podlewa, bo im sie listki zwijaja.

4. Data: 2003-08-05 08:33:42

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie cos, ale ten osad przypomina taki winogronowy lub
sliwkowo-wegierkowy - to chyba normalne.
A malina czerwona i zólta tak nie ma.
Natomiast czarna to mi tak wybujala w góre, a raczej w bok, ze cieniutki
badylek nie moze sie utrzymac pionowo, tylko lezy na ziemi.
Jacek

5. Data: 2003-08-05 13:49:52

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal

> [...]
> liscie wygladaja zdrowo. Martwie sie, bo wlasnie zbieralem maliny na nalewke
> i boje sie, ze wkrotce bede wszystko wyrywal i palil. Mam powod do

Ja bym sie nie martwila. Jak mialam czarna maline, to tez tak miala. Pod
palcami lub woda nalot splywa.
Usunelam ja, choc bila rekordy owocowania. Owoce byly jednak niewielkie,
pestki w nich ogromne, malo soczyste owoce i potworne kolce, nie spotykane u
innych malin.

Majka

6. Data: 2003-08-05 15:28:39

Temat: Odp: Malina czarna
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgocpu$kuu$...@n...news.tpi.pl...
> Ja bym sie nie martwila. Jak mialam czarna maline, to tez tak miala. Pod >
palcami lub woda nalot splywa.
> Usunelam ja, choc bila rekordy owocowania.

Też bym usunął. I nie tylko czarną.
Pozdrawiam :-)
Janusz

garden composer