Malinka ;)

11. Data: 2004-07-28 16:50:34

Temat: Re: Malinka ;)
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1oa5smre8wvje$.dlg@always.coca.cola...

> A co ta rutyna pomoże na wynaczynioną już krew?:)

Rutyna rowniez przyspiesza wchlanianie wylewow podskornych.

http://glinki.com/?l=f2m4p5
"Witamina stosowana jest w przypadku krwotoków, przy nadmiernej kruchości,
przepuszczalności lub łamliwości najdrobniejszych naczyń..."

Nawet w takich przypadkach R. jest zalecany:
http://glinki.com/?l=xcaxes
"Krwawienie jest to najbardziej dynamiczne zaburzenie w krążeniu krwi
związane z wynaczynieniem się krwi w pełnym składzie poza układ
naczyniowy..."

Iwona

12. Data: 2004-07-28 17:09:46

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 18:50:34 +0200, Iwona_s wrote:

> Rutyna rowniez przyspiesza wchlanianie wylewow podskornych.

> http://glinki.com/?l=f2m4p5

The requested URL
/lek.phtml?id=346&idnlek=1252&menu=4+rutinoscorbin&h
l=pl&lr=lang_pl was
not found on this server.

:)

> Nawet w takich przypadkach R. jest zalecany:
> http://glinki.com/?l=xcaxes

The requested URL /krwawienia-z-nosa.htm+rutinoscorbin&hl=pl&lr=lang_p
was not found on this server.

:)

Nie znalazłem w podręcznym indeksie leków nic na temat wpływu rutozydów
na resorpcję krwiaków, ale kłócił się nie będę, bo zaszkodzić to raczej
nie powinno, a efekt placebo potężny jest:)

;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

13. Data: 2004-07-28 17:40:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona_s i...@T...pl ...

> Rutyne:)

To może w takim razie cerutin - to samo a tańszy ;-)

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
"_")

14. Data: 2004-07-28 19:21:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na resorpcję krwiaków, ale kłócił się nie będę, bo zaszkodzić to raczej
> nie powinno, a efekt placebo potężny jest:)

Nic na to nie poradze, ze nie znalazles...

No to jeszcze raz:
http://www.alergen.info.pl/krwawienia-z-nosa.htm

Moze po prostu nabij sobie siniaka i idz do lekarza z prosba o porade;) Moze
zaserwuje ci placebo...;)

Iwona

15. Data: 2004-07-28 19:50:53

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
wiadomości news:28072004.16FA6EE7@budzik61.poznan.pl...
> Użytkownik Iwona_s i...@T...pl ...

> To może w takim razie cerutin - to samo a tańszy ;-)

No jasne:)

Iwona

16. Data: 2004-07-28 19:57:08

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 21:21:22 +0200, Iwona_s wrote:

> Nic na to nie poradze, ze nie znalazles...

No wiem... ;)

> No to jeszcze raz:
> http://www.alergen.info.pl/krwawienia-z-nosa.htm

Weszło:)

> Moze po prostu nabij sobie siniaka i idz do lekarza z prosba o porade;) Moze
> zaserwuje ci placebo...;)

Po pierwsze nie zwykłem z siniakami chodzić do lekarzy;), a po drugie -
rutozyd w siniakowatości pospolitej;) ma sens jako profilaktyka, bo
"uszczelnia" naczynia. Takie samo znaczenie ma w krwawieniach z nosa.

17. Data: 2004-07-28 21:19:36

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betterman" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Troche to smieszne ale zastanawiam sie jak pozbyc sie tej cholernej
malinki
> z szyi :)
> Bo pewnie sama predko nie zejdzie?
> Sa jakies sposoby zeby to przyspieszyc??

Anika (np.zel).

Iwona

18. Data: 2004-07-28 21:49:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze nie zwykłem z siniakami chodzić do lekarzy;),

No wiesz, siniak sianiakowi nierowny...
Gdybys byl wlascicielem kiepskich naczynek, zapewne bys chodzil:)

>a po drugie - rutozyd w siniakowatości pospolitej;) ma sens jako
profilaktyka, bo "uszczelnia" naczynia. Takie samo znaczenie ma w
krwawieniach z nosa.

To wiem...ale jednak lekarze na taka dolegliwosc jaka SA siniaki, wylewy
(roznego pochodzenia) serwuja m.in. rutosidum...

Dla mnie EOT

Iwona

19. Data: 2004-07-29 16:43:37

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rutyne:)

Niestety to juz tzw. "musztarda po obiedzie"...

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

choroby weneryczne - profilaktyka
Pomocy - poważne pytanie
Endoproteza stawu biodrowego
czy jest grupa o odwykach?
Jaka rehabilitacja po artroskopi kolana? Jakie zabiegi wybrać?