Malinki.

11. Data: 2003-01-29 14:38:06

Temat: Re: Malinki.
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
news:Xns93126C44CED28ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> Janusz, zaczynam podejrzewac, ze chcesz opanowac podstepem grupe, tym razem
> ostatecznie i nieodwracalnie i bedziesz mial kolejne pole do uprawy
> winorosli :-)

Nic z tego! Slabowite, wychuchane winorosle :-) nie dadza rady ekspansywnym
malinom. Nie mowiac juz o perzu, kretach i przedziorkach. A nawet leszczyna
je zagluszy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2003-01-29 16:30:39

Od: "jerzy nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczęœniak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Jak sie czlowiek przedziera przez 10 ha zrebu zarosnietego malina, a jest w
> stroju plazowym to faktycznie, moga byc uciazliwe.

> Dereniowka jest niezdrowa!! A nawet grozna!!!
> Exemplum: Irek.
> Cale noce nakluwal, zalal, chyba juz zlal i jak marnie skonczyl... Tzn.
> nawet nie wiemy, jak marnie, bo sie wcale nie odzywa...

To przezemnie, po co mu wysyłałem te pprzepisy.
;-)))

> Janusz, zaczynam podejrzewac, ze chcesz opanowac podstepem grupe, tym razem
> ostatecznie i nieodwracalnie i bedziesz mial kolejne pole do uprawy
> winorosli :-)

Mróz co jakiś czas hamuje jego zapędy.
:-)
pozdrawiam, Jerzy

13. Data: 2003-01-29 17:26:17

Temat: Re: Malinki - .Darkowi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl>

> Zalozmy, ze Ci uwierzylem. Jaki zestaw odmian malin polecasz w wilgotnym
> mikroklimacie i zyznej ziemi? Stanowisko jest oswietlone rankiem i po
> poludniu.

Darku,
Prawde powiedziawszy, to ja silny jestem ino w gebie. Slabiutko z wiedza,
zreszta ja jestem Prezesem Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka. A
czy widziales Prezesa, ktory poza pyskowaniem cos jeszcze umial?
A swoja droga - niejaki Janusz Cz. poinformowal mnie, ze zna swietnego
szkolkarza malinowego, co ma swietne odmiany. TAK prosze Panstwa Janusz Cz.
Wojtek Pa

14. Data: 2003-01-29 17:28:07

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości
> :-)
> pozdrawiam, Jerzy
Zaraz zaraz - Jerzy Nowak?????? cos mi to mowi????

ale co i kto??

wojtek Pa

15. Data: 2003-01-29 17:28:50

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of jerzy nowak

> Mróz co jakiś czas hamuje jego zapędy.
> :-)
> pozdrawiam, Jerzy

Naturalna selekcja, to go trochę ostudzi :-)
:-) Bogusław

16. Data: 2003-01-29 17:32:21

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wojciech P

> Użytkownik "jerzy nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości

> Zaraz zaraz - Jerzy Nowak?????? cos mi to mowi????
>
> ale co i kto??
>
> wojtek Pa

Sądzisz że to ten Jerzy Nowak-Jego od dawna nie ma na grupie-Paragraf 22.
I tamten Jerzy nigdy nie był wstrząśnięty:-)
Pozdrawiam, Bogusław

17. Data: 2003-01-29 17:40:39

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Sądzisz że to ten Jerzy Nowak-Jego od dawna nie ma na grupie-Paragraf
22.
> I tamten Jerzy nigdy nie był wstrząśnięty:-)
> Pozdrawiam, Bogusław
Wiesz, to nie jest wykluczone. Moze on zyje rytmem przyrody i wlasnie budzi
sie do zycia. Tylko, zeby na bidulek nie przemarzl. Moze go agrowloknina
okryc?
Tamen Jerzy nie byl wsztrasniety, ale sa osobniki, ktore na wiosne jakies
inne sa niz w roku poprzednim. wiec moze on albo po prostu inny, albo
jeszcze nie rozkwitl.
wojtek Pa

18. Data: 2003-01-29 18:13:26

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P <d...@p...com.pl> napisał(a):

> Użytkownik "jerzy nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości
> Zaraz zaraz - Jerzy Nowak?????? cos mi to mowi????
>
> ale co i kto??

No cóż Wojtku, przykro mi.
;-)
A bo to jednemu psu Burek?
:-)
pozdrawiam, Jerzy

19. Data: 2003-01-29 18:22:03

Temat: Re: RE: Malinki.
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naturalna selekcja, to go trochę ostudzi :-)
> :-) Bogusław

Ale czy Ty wiesz jakich On doświadczeń nabędzie?
Jak już twoja winnica sie rozrosnie to Janusz podzieli sie tymi
doswiadczeniami z Toba.
pozdrawiam Jerzy

20. Data: 2003-01-29 18:50:58

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Nowak

> Ale czy Ty wiesz jakich On doświadczeń nabędzie?
> Jak już twoja winnica sie rozrosnie to Janusz podzieli sie tymi
> doswiadczeniami z Toba.
> pozdrawiam Jerzy

Pisałeś przed chwilą Wojtkowi Pa że jesteś nowy, to skąd wiadomości o mojej
wirtualnej winniczce :-)
Pozdrawiam, Bogusław

Trudny sąsiad
Mszyce w doniczce