ogloszenie Towarzystwa Malinowego Chrusniaka

21. Data: 2002-11-04 14:18:33

Temat: Re: ogloszenie ortografia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in
news:R8vx9.26822$yY.3055475@twister.neo.rr.com:

> Oj, niebezpieczne te kobiety :-)

My?
Michale, naprawde my?
Dlaczego?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

22. Data: 2002-11-04 16:09:03

Temat: Re: ogloszenie Towarzystwa Malinowego Chrusniaka
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas podaż i jednego i drugiego znacznie przewyższa popyt.... :-)

Mówisz o winie z malin?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

23. Data: 2002-11-04 19:50:42

Temat: Re: Malinowego Chrusniaka - januszowi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Perz (albo chrzan, albo mniszkomlecz ) w porównaniu z malinami to jest
> drobny pikuś!
> Nie wyobrażaj sobie, ze będziesz je miał tam gdzie je posadzisz. Będziesz
je
> miał wszędzie. Jeżeli nagle z pod podłogi w salonie przed telewizorem Ci
> wylezie kolczasty pęd to się nie dziw! Tylko pamiętaj łaskawie, ze po
> przyjacielsku ostrzegałem. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Biore Twoje ostrzezenie powaznie, ale cos mi sie wydaje, ze lekko z ta
nienawiscia do malin przesadzasz. Chyba to Jerzy pisal, ze jesli maliny
posadzi sie w otoczeniu kilkumetrowego trawnika, to wszelkie niepotrzebne
malinki sie wykosi.
wiesz - to jak z perzem - tez jest na niego sposob.
Dla Twojego spokoju - te ew. dzikie maliny dzieli od winogron ponad 100 mb -
Jest konsensus??
Wojtek

24. Data: 2002-11-04 19:54:41

Temat: Re: Malinowego Chrusniaka - Krysi
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> WojtekP wrote:

> Mam jeżyny z lasu - rosną, rozmnażają się, ale owoce mają malutkie,
> może coś im jednak nie odpowiada?

> Krzaki duże, owoce małe :-)
>
> Krycha&Co(ty)

Pytanka do Twoich jezyn
1. czy w lesie TEZ byly male?
2. A czyz male nie bywa piekne? - moze smaku maja w sobie wspanialego duzo?
Bo ja mam taka teze, ze wszystko, co sie dzisiaj hoduje wraz z wygladem
TRACI SMAK - odporne na wszyystko a piekne pomidory, truskawki czy
poziomki - sa (zeby nie obrazic Michala) nieco amerykanskie - wyglad
piekny - i nic poza tym.
Wojtek Pa

25. Data: 2002-11-04 19:59:20

Temat: Re:Malinowego Chrusniaka - jerzemu o januszu
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Mówisz o winie z malin?
> ;-)))

Jestem teraz w niezmiernie trudnej sytuacji - jako przewodniczacy Frakcji
Galicyjskiej winoroslarzy - mam statutowy obowiazek bronic winorosli. Jako
Przewodniczacy Towarzystwa Malinowego - powinienem publicznie potepic
postawe Janusza.
Mam nadzieje, ze wyjsciem z sytuacji bedzie nastepujaca kwestia:

z malin wychodzi znakomita nalewka pita w smutne jesienne wieczory daleko
lepiej do nich pasuje, pozostawiajac wino na bardziej sloneczne dni.
Przeciez i DERENIA nie pominmy. W przyzwoitej spizarni i nan bedzie miejsce.
wojtek Pa

26. Data: 2002-11-04 21:40:21

Temat: Re: Re:Malinowego Chrusniaka - jerzemu o januszu
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

> Jestem teraz w niezmiernie trudnej sytuacji - jako przewodniczacy
Frakcji
> Galicyjskiej winoroslarzy - mam statutowy obowiazek bronic winorosli.

Uderz w stół a nożyce się odezwą.
;-)))

> Jako Przewodniczacy Towarzystwa Malinowego - powinienem
> publicznie potepic postawe Janusza.

Raczej pochwalić. Toż wino z malin bywa wyśmienite.
;-)))

> [...]
> lepiej do nich pasuje, pozostawiajac wino na bardziej sloneczne dni.
> Przeciez i DERENIA nie pominmy. W przyzwoitej spizarni i nan bedzie

Eeee tam, przeca wino właśnie powinno się pić kiedy słońca brak. A miód
pitny i "wino" malinowe [cokolwiek to oznacza] właśnie postawiły mnie na
nogi.
;-)))
A na dereniówkę od Irka nadal oczekuję, kiedy spróbuję, to się wypowiem.

27. Data: 2002-11-04 21:56:38

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> nienawiscia do malin przesadzasz. Chyba to Jerzy pisal, ze jesli maliny
> posadzi sie w otoczeniu kilkumetrowego trawnika, to wszelkie

Tak, to prawda, tyle, że ja pisałem w odniesieniu do dopiero co
zakładanego trawnika na terenie likwidowanej grządki warzywnej, czyli,
ziemia była bardzo dobrze nawieziona.
Uwaga!!! Maliny juz były obok, jak zweszyły dobrą ziemię i ... to nic ich
nie powstrzymało.

I to był problem. Tak więc najpierw trawnik a potem reszta.
;-)

> wiesz - to jak z perzem - tez jest na niego sposob.
> Dla Twojego spokoju - te ew. dzikie maliny dzieli od winogron ponad 100
mb -
> Jest konsensus??

Po 0,5 litrów nalewki lub wina 0,7 dla mnie [każdego rodzaju].
Pozwólcie, że sam rozsądzę wasz spór w zimowe wieczory.

28. Data: 2002-11-04 22:01:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Winno być:
> Po 0,5 litra nalewki [...]

Kurcze, jeszcze nie wypiłem a już...

29. Data: 2002-11-04 22:15:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanka do Twoich jezyn
> 1. czy w lesie TEZ byly male?

Były i będą bo taka ich uroda i "smak" I NA TYM DOWCIP POLEGA.

> 2. A czyz male nie bywa piekne? - moze smaku maja w sobie wspanialego
duzo?

A jakże są przepyszne i to przez wiele lat. To jest cała prawda, małe jest
piękne.
I pyszne przez wiele lat. I chwała im za to. Naprawdę.

No tak, do czego doszło?

30. Data: 2002-11-05 03:04:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message news:aq6j37$rfj$1@news.tpi.pl...

> [...]
> TRACI SMAK - odporne na wszyystko a piekne pomidory, truskawki czy
> poziomki - sa (zeby nie obrazic Michala) nieco amerykanskie - wyglad

Alez nie obrazasz - to, co sie tu kupuje w sklepach jest faktycznie
zazwyczaj bez smaku. Natomiast jesli sie hoduje samemu, to
potrafi byc wspaniale. A propos poziomek, rosnie tu roslina
bardzo podobna do poziomki, ktorej owoce wspaniale wygladaja
(poziomkowato), a smaku to nie ma wcale. Nazywa sie to
Duchesnea indica (po tutejszemu Indian strawberry).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz