Mało dzieci!

51. Data: 2011-06-02 09:37:00

Temat: Re: Mało dzieci!
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 22:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL
> "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa

W PRL-u gospodarka byla oparta na na niedoborach. Brakowalo
wszystkiego, a miesa w szczegolnosci. Jak wiadomo Polak bez schabowego
nie przezyje. Poniewaz w sklepach miesnych glownie eksponowano
otluszczone panie sprzedawczynie z pierscionkim na kazdym paluszku, to
powtsal taki dowcip: gdybysmy mieli cienka blache to moglibysmy
produkowac konserwy, ale nie mamy miesa. Takie sa Twoje odpowiedzi! Ja
pisze ze ksiundz jest teoretykiem, a Ty mi odpowiadasz ze rzeczony..
wie. Szalenie odkrywcze! Zawsze mi sie wydawalo ze jesli ktos zna
zagadnienie teoretycznie to znaczy ze posiada wiedze, czyli ze wie.
Oczywiscie mozna okreslone zagadnienie poznac empirycznie, i miec
wiedze praktyczna, ktorej to w odniesieniu do plodzenia i wychowywania
dzieci ksiadz z zalozenia jest pozbawiony. Chyba ze jest on tak
genialny ze jak to sugerujesz pamieta swoje narodziny??? Teraz powiedz
mi czym sie rozni bredzenie w kwestii dzietnosci p.Szczuki od gadania
jakiegos ksiedza? Najogolniej to, wiecej ludzi rowna sie wiecej gowna.
I nie chodzi wylacznie o sprawe wyzywienia. Bo rownie wazna rzecza
jest sprawa niedoborow wody pitnej i energii. Ze o zatrowaniu
srodowiska nie wspamne.

52. Data: 2011-06-02 10:24:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2011 02:37:00 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Teraz powiedz
> mi czym sie rozni bredzenie w kwestii dzietnosci p.Szczuki od gadania
> jakiegos ksiedza?

Ksiądz (dobry!), jak zapewne też pani Szczuka, urodził się w DZIETNEJ
rodzinie, został wychowany z innymi dziećmi.

Tyle że jego najwyraźniej wychowano w poczuciu ważności i wartości dziecka
w rodzinie i dla społeczeństwa, skoro obrał na tej podstawie swoją drogę
życiową - idąc nią z wyniesioną ze swojej rodziny wiedzą i doświadczeniami.
Pani Szczuka nie.
Tym się oboje różnią.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

53. Data: 2011-06-02 15:32:27

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 12:24, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Ksi dz (dobry!), jak zapewne te pani Szczuka, urodzi si w DZIETNEJ
> rodzinie, zosta wychowany z innymi dzie mi.
>
> Tyle e jego najwyra niej wychowano w poczuciu wa no ci i warto ci dziecka
> w rodzinie i dla spo ecze stwa, skoro obra na tej podstawie swoj drog
> yciow - id c ni z wyniesion ze swojej rodziny wiedz i do wiadczeniami.
> Pani Szczuka nie.
> Tym si oboje r ni .
>
> --
> XL
> "Dzisiaj yjemy w czasach, w kt rych najgorsze wyst pki s wpisane w prawa

Skad to wiesz? Ksiedz to urzednk kk, i mowi to co musi zgodnie z
doktyna obowiazujaca w tej firmie. P.Szczuka mowi to co uwaza za
stosowne, i jest zgodne z jej poczuciem racjonalnego pogladu na swiat
i ludzi. Jest ona dosc wybitna intelektualistka o obszernej wiedzy
humanistycznej. Z wymienionych glosicieli prawd objawionych chetniej
slucham p.Szczuki! Czy ktores z nich pochodzi z rodziny wielo- czy
jednodzietnej, jest mi zupelnie obojetne!

54. Data: 2011-06-02 16:12:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jun 2011 08:32:27 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]
> slucham p.Szczuki! Czy ktores z nich pochodzi z rodziny wielo- czy
> jednodzietnej, jest mi zupelnie obojetne!

Czyli wiesz swoje - po co zatem dyskusja.
--
XL

Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

by XL

55. Data: 2011-06-02 16:22:54

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

%20of%20Ecol%20and%20...

> Czyli wiesz swoje - po co zatem dyskusja.

a ty wiesz "nieswoje"- ubaw po pachy.

i.

56. Data: 2011-06-03 16:31:36

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> W tej, która się "załapała" :-P.
> Jakby potraktować serio te wynurzenia, to jestem jedynaczką, czyli w tej
> części, która nie zaludnia świata do granic możliwości.
>
> A Ty nie uważasz, że ludzi jest generalnie zbyt dużo?
> (i w pytaniu tym nie chodzi mi o plany eksterminacyjne, ale może o jakieś
> mądrzejsze działania, niekoniecznie oparte na wydumanych, krótkookresowych
> i krótkowzrocznych wskaźnikach ekonomicznych - to tak na wszelki wypadek).

A ja tam się nie znam.
Ale skoro już są... To niech będą.
I niech im się żyje jak najlepiej.

57. Data: 2011-06-06 08:06:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> A ja tam się nie znam.
> Ale skoro już są... To niech będą.
> I niech im się żyje jak najlepiej.

Ależ oczywiście....
Mi chodzi o ... bardziej świadome posiadanie dzieci. Tylko i wyłącznie o to.

I temat jest w sumie marginalny jeśli chodzi o nasze podwórko, tu większość
ludzi ma dzieci, bo chce i może je wychować.

Ale w innych krajach? Brazylia?
http://www.maitri.pl/gazetka/my_02/html/brazylia.htm (zaskakują mnie
proporcje. W sumie trzeba by je sprawdzić.)

MK

Re: Majster od tapet.
Do 2022 roku Niemcy zrezygnują z energii atomowej
dobranocka
glos rozsądku w polityce
Zapis czarnych skrzynek