Malowane na szkle?kto wie o książkach ze wzorami.

1. Data: 2004-07-18 13:13:53

Temat: Malowane na szkle?kto wie o książkach ze wzorami.
Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o stronkę z książkami ...gdzieś ją widziałam i nie pamiętam!..do
malowania na szkle były różne tytuły np.Motywy do kuchni itp. Proszę jeśli
ktoś coś wie niech mi da znać dziękuję Asia z KRakowa.ps. Nie chodzi mi o
gazety typu Winndow Color bo te mam.

1. Data: 2004-07-18 13:24:55

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj całą stronke:

18017

1. Data: 2004-07-18 13:49:19

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki są fajne i dużo... ale ja jeszcze widziałam książki w języku
polskim.Pozdrawiam Asia z Krakowa

1. Data: 2004-07-18 14:51:06

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/show_item.php?item=27830384

1. Data: 2004-07-18 14:52:53

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś coś wie niech mi da znać dziękuję Asia z KRakowa.ps. Nie chodzi mi o

Czy chodziło Ci o tą stronkę: http://www.hirsch-pol.com.pl/zelki/ ->
Produkty -> Książki
Tych książeczek jest więcej niż tam pokazane.

--
Pozdrowienia,
Kuleczka mailto:k...@g...pl

--
Nie wiesz jak dojechać na wymarzone wakacje, chcesz sprawdzić jakie warunki są w
miejscu, do którego się wybierasz. Zapytaj na FORUM, inni już tam byli. Turystyczna,

1. Data: 2004-07-19 10:56:34

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne
>Tak Tak.... o to własnie mi chodziło wielkie Dziękiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Asia

bluzka z winogronami [szydełko]
pajęczynka nieco inna [szydełko]
topik na lato [szydełko]