Malutka maszyna do szycia

1. Data: 2003-02-19 10:21:00

Temat: Malutka maszyna do szycia
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni w publicznej TV reklamuja malutka maszynke do szycia za 125 zł
(dżi pi es),wyglada ciekawie...Czy ktoras z Was moze juz zakupiła ja lub
moglaby sie wypowiedziec o jej funkcjonalnisci?

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-02-19 10:25:47

Temat: Re: Malutka maszyna do szycia
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od paru dni w publicznej TV reklamuja malutka maszynke do szycia za 125 zł
> (dżi pi es),wyglada ciekawie...

Mnie mama tydzien temu kupila mala maszyne z TV, ale z firmy Mango w
Gdyni.... ale to za 299PLN
Wyglada jak normalna maszyna, tylko, ze mala i szyje podstawowym wzorkiem -
stebnowka bodjaze... Jest i na baterie i na prad (z pedalkiem).

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-02-19 12:02:19

Temat: Odp: Malutka maszyna do szycia
Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od paru dni w publicznej TV reklamuja malutka maszynke do szycia za 125 zł
> (dżi pi es),wyglada ciekawie...Czy ktoras z Was moze juz zakupiła ja lub
> moglaby sie wypowiedziec o jej funkcjonalnisci?

Przyznam się szczerze, że ta maleńka maszyna do szycia to mnie śmieszy. Może
i jest urządzeniem przydatnym w domu, ale jej zalety to są chyba
wyolbrzymione.
Już samo to, że to urządzonko jest bardzo lekkie (atut reklamowy) wyklucza
szycie większych rzeczy np. pościeli, bo nam będzie się odsuwała. Poza tym
przypuszczam, że zrobiona jest z plastikowych trybek, które przy próbie
przeszycia czegoś grubszego pewnie nie wysypią.
Pusiu jeśli zastanawiasz się nad kupnem maszyny, to lepiej rozglądnij się za
jakimś używanym "Łucznikiem", czasem można kupić w podobnej cenie co tę
reklamówkę, a pożytek o wiele, wiele większy (oczywiście moim zdaniem).
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

sklep z wloczkami w internecie
test