Malwa - wiem co ...

1. Data: 2001-06-29 04:12:59

Temat: Malwa - wiem co ...
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ale nie wiem czym. Ktorym dokladnie fungicydem pryskac na rdze
slazu? Taka mam piekna, wielka malwe a tak brzydko mi ja ten grzybek
zaatakowal. Prosze o pilna pomoc kochani peelrecogrodnicy :-)

Pozdrawiam jak zwykle serdecznie
Krzysiek K. :-)

2. Data: 2001-06-29 07:17:52

Temat: Re: Malwa - wiem co ...
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> ... ale nie wiem czym. Ktorym dokladnie fungicydem pryskac na rdze
> slazu? Taka mam piekna, wielka malwe a tak brzydko mi ja ten grzybek
> zaatakowal. Prosze o pilna pomoc kochani peelrecogrodnicy :-)
A nie lepiej oberwać te liście i spalić?
Krzysztofie, tu masz wszystko:
http://www.rynekchemiczny.com.pl/artyk/04-00/04-00-3
5.htm
Pozdrawiam jak zwykle serdecznie
a ja Ciebie, Jerzy

3. Data: 2001-06-29 11:46:51

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Co konkretnie na rdze malwy to nie wiem, ja dzisiaj kupilam BIOSEPT 33 SL na
bazie ekstraktu z grejpfruta, ma byc ponoc na wszystkie grzyby, mozna go
stosowac do opryskiwania roslin lub do podlewania gleby, hamuje rozwoj
patogenow nalistnych i glebowych. Zobacze. 12 zl za 10 ml - do
rozcienczenia w 10 l wody.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...

4. Data: 2001-06-29 11:54:38

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysku, nie mam doswiadczenia z malwami, ale moze po prostu wybierz sie do
sklepu ogrodniczego i kup jakis fungicyd (przeciwgrzybowy). Mysle, ze
przestudiowanie etykiety da wyrazna odpowiedz, czy dany preparat sie nadaje.
Zrob to najlepiej dzisiaj, zaraz po pracy i wieczorem oprysk.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2001-06-30 09:55:19

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" napisał w wiadomości
> ... ale nie wiem czym. Ktorym dokladnie fungicydem pryskac na rdze
> slazu? (...)

W zielarstwie malwe czarna przeciw rdzy opryskuje sie preparatami: Baycor
25WP, Baycor 300EC, Bayleton 5WP w stez. 0,2% albo Dithane M-45, Penncozeb
80 WP w stez. 0,3%, powtarzac co 10 dni. Tyle z literatury zielarzy.

Anula
e-mail: a...@p...onet.pl

6. Data: 2001-07-01 06:55:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> ... ale nie wiem czym. Ktorym dokladnie fungicydem pryskac na rdze
> slazu
?

Radzę być ostrożnym z jawnym mówieniem o stosowaniu chemii we własnym
ogrodzie.
Doradcy Bezogrodowi gotowi mieć nam za złe.
Spieszę podpowiedzieć Ci, bo jest "rzadka" okazja wymienić z Tobą kilka
zdań.
U mnie także wystąpiła ta choroba. Znalazłem w książkach, ze można stosować
np. Dithane, Cynkotox, Bayleton i Baycor.
Ja osobiście nie pryskałem tylko przerzedziłem pędy i liście. Będę
obserwował co dalej będzie. Jeżeli deszczy będzie mniej to może grzyb nie
rozwinie się nadmiernie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

7. Data: 2001-07-01 07:51:11

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Radzę być ostrożnym z jawnym mówieniem o stosowaniu chemii we własnym
> ogrodzie.
> Doradcy Bezogrodowi gotowi mieć nam za złe.

Nie rozumiem :-( Czyzbys nawiazywal do jakichs wczesniejszych wypowiedzi
na pl.rec.ogrody?

Zawsze mozesz napisac na k...@g...pl :-)

> U mnie także wystąpiła ta choroba. Znalazłem w książkach, ze można stosować
> np. Dithane, Cynkotox, Bayleton i Baycor.

Niestety, w moich znalazlem tylko: "opryskac odpowiednim fungicydem".
Dziekuje.

> Ja osobiście nie pryskałem tylko przerzedziłem pędy i liście. Będę
> obserwował co dalej będzie. Jeżeli deszczy będzie mniej to może grzyb nie
> rozwinie się nadmiernie.

Na mniej deszczy specjalnie nie licze, przynamniej na razie. Po drugie
juz przerzedzona z lisci malwa wyglada golo. Po trzecie to tak naprawde
nie tak martwi mnie ta malwa, ktora bedzie kwitnac w tym roku, ale te,
ktore sa pierwszorocznymi siewkami i kwitnac maja w roku przyszlym.
Pomysle co z tym poczac.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

problemy z maścią
ananas
Elementy drewniane, sztachety do sprzedania
Kulista sosna?
Sumak octowiec