Mały Cesarz.

11. Data: 2010-01-19 21:03:12

Temat: Re: Mały Cesarz.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:
> [...]
i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Po kiego Ty to wszystko cytujesz? Po to podajesz link, zeby ktos sam sie
> skierowal pod ten adres. No, chyba, ze liczysz, ze sobie nie poradzimy.

Akurat ma to swoja uzasadnienie, są ludzie, którzy nie klikają na linki.
Nie to nie ja.

--

Paulinka

12. Data: 2010-01-19 21:14:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:03:12 +0100, Paulinka napisał(a):

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Akurat ma to swoja uzasadnienie, są ludzie, którzy nie klikają na linki.
> (...)

Owszem, chodzi też o to, ale głównie o to, że wypada podać źródło cytatu.
--

Ikselka.

13. Data: 2010-01-19 21:18:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Owszem, chodzi też o to, ale głównie o to, że wypada podać źródło cytatu.

Podać źródło, to nie cytować cały artykuł.

--

Paulinka

14. Data: 2010-01-19 21:21:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:18:19 +0100, Paulinka napisał(a):

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Podać źródło, to nie cytować cały artykuł.

Podać źródło to podać link.
--

Ikselka.

15. Data: 2010-01-19 21:58:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Podać źródło to podać link.

Źródło można odnaleźć samemu bez klikania wystarczy napisać, że to np
internetowe wydanie danego tygodnika z dnia takiego i takiego autor taki
i taki.

--

Paulinka

16. Data: 2010-01-19 22:23:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:58:07 +0100, Paulinka napisał(a):

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Źródło można odnaleźć samemu bez klikania wystarczy napisać, że to np
> internetowe wydanie danego tygodnika z dnia takiego i takiego autor taki
> i taki.

Za dużo pisania.
--

Ikselka.

17. Data: 2010-01-19 22:32:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

i-karnawal-hedonistow-cz-ii-dzieci

> Za dużo pisania.

Czyli leniuch z Ciebie. A można było to zrobić z klasą. Link i ręcznie
podane źródło plus komentarz. Taka kwintesencja dobrze podanego tematu
do dyskusji, a tak to brzmi jak pasza rzucona na pożarcie świnkom.

--

Paulinka

18. Data: 2010-01-19 22:39:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak patrzę co wypisujesz, i chyba muszę się wreszcie wtrącić...

Opisz jak wyobrażasz sobie odgadnięcie czego dotyczy komentarz
gdy link przestaje działać, zaś temat odczytujesz z archiwum grupy
dyskusyjnej?

BTW myślisz _czasem_ zanim piszesz swe "mądrości", czy odwrotnie? ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hj5bqi$giu$16@node2.news.atman.pl...

19. Data: 2010-01-19 22:42:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> dyskusyjnej?
>

> BTW myślisz _czasem_ zanim piszesz swe "mądrości", czy odwrotnie? ;)

Piszę na bieżąco. Nie mam w sobie tyle Matki Teresy, żeby się
zastanawiać, nad tymi co poniewczasie pragną wrzucić swój komentarz.

--

Paulinka

20. Data: 2010-01-19 22:43:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 23:32:57 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> podane źródło plus komentarz. Taka kwintesencja dobrze podanego tematu
> do dyskusji, a tak to brzmi jak pasza rzucona na pożarcie świnkom.

Strasznie wybredna jesteś. To podaj coś, ale elegancko. I żeby interesujace
było.
--

Ikselka.

O śmierci fajne.
Psychopatia i polityka
ruszyła poradnia telefoniczna dla osób przeżywających kryzys emocjonalny
Ali Agcza ogłosił się wiecznym Chrystusem
Re: Faszyzm w imię Miłości