Mały terrorysta

141. Data: 2013-08-03 12:21:37

Temat: Re: Mały terrorysta
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 00:42, Aicha pisze:

> Jak można kierowcom dyktować sposób prowadzenia auta? Dlaczego nie
> jest dozwolona jazda po kilku promilach?!?!?!

Pewnie masz na myśli absurdalną konieczność zapinania pasów
"bezpieczeństwa".. W pełni również się zgadzam tego polowania na
czarownice pod względem używania alkoholu przez kierującego pojazdem. Są
to bzdurne, wynaturzone przepisy prześladujące ludzi ktorzy nie robia
nikomu nic złego. Biegunowo odległe od jakichkolwiek zasad sprawiedliwości.

142. Data: 2013-08-03 12:22:20

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-02 23:13, k...@o...pl pisze:

> niesamowite...
>

> kiwiko

Wyczuwam kpinę w tym słowie, Czy usłyszę od szanownej kiwiko słowa
wykazujące swoja wyższość/niższość w jakżeż innym trybie postępowania od
niejakiego Trybuna w tych sprawach?

143. Data: 2013-08-03 13:23:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

Wygląda na to że Trybun sam nadużywa alkoholu

144. Data: 2013-08-03 14:13:49

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 12:19, Trybun pisze:

> To nadal nie jest odpowiedź na moje pytania.
> W nawiązaniu do twojego tekstu - tak, przynajmniej jeżeli chodzi o
> czystość w domu to tu akurat duże pole do popisu dla 7latka. I pomyśl
> sama Iza - ile dzieci miało/ma takie warunki w domu ktore ty opisałaś w
> swoim oczekiwaniu. Założe się że pewnie nawet nie 50%. Nie ma w tym
> jakiejś złej woli rodziców, po prostu tak wyglądają realia życia
> rodzinnego w Polsce dla znacznej części społeczeństwa.

to prawda argument nie trafiony
nie zmienia to faktu ze przestaje
z toba gadac bo jestes odretwiałym kretynem
ale to nie twoja wina a twojej pracy
lekarze tez tak maja

--
http://tnij.org/xbiy

145. Data: 2013-08-03 16:13:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> a jak sądzisz?
Przecież nie mogę tego wiedzieć. IMO- tak naprawdę- i Ty tego nie wiesz. Jak
przyjdzie co do czego- wtedy się okaże. Ponieważ jak mi się zdaje-
dostrzegam dużo złości w Twojej wypowiedzi- stąd moje pytanie. Widziałem
sporo w życiu- alkoholizm uważam za chorobę. Taką jak grypa czy
schizofrenia. Po prostu- choroba. Wiem, że to trudne- ale jeśli uda Ci się
spojrzeć tak na rodziców- to właściwie czy mozna mieć pretensje do chorego?

--

Chiron

146. Data: 2013-08-03 16:16:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Które to państwo jest normalne i tak każe? I nie ukarze za duże promile?
> (...pan każe, sługa musi...)

Nie czytam na ogół tego co piszesz- bo przecież nie chciałaś ze mną
rozmawiać. Jak dla mnie- ok. Widzę jednak, że poprawiasz moje błędy
ortograficzne. Jest to dla mnie nowum- na ogół takowych nie popełniałem.
Moze się po prostu starzeję- nie wiem. Jednak- dziękuję Ci. Bez względu na
Twoje intencje- mnie to się przyda

--

Chiron

147. Data: 2013-08-03 16:17:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyczuwam kpinę w tym słowie, Czy usłyszę od szanownej kiwiko słowa
> wykazujące swoja wyższość/niższość w jakżeż innym trybie postępowania od
> niejakiego Trybuna w tych sprawach?
Ja tam sięgam po kieliszek tylko wtedy, jak jest dobra wódka i dobre
towarzystwo:-)

--

Chiron

148. Data: 2013-08-03 16:54:07

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Więc które to jest to normalne państwo? wg Ciebie?

149. Data: 2013-08-03 17:01:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Więc które to jest to normalne państwo? wg Ciebie?
A już myślałem, że znów walnąłem byka ortograficznego:-):-)

--

Chiron

150. Data: 2013-08-03 17:04:21

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Które to jest to normalne państwo, w którym można jeździć po pijanemu?

Baczność niewolniku!
Szczęśliwość a somatyka
po kieląku
Przyszłość Polski
Tzw "grzybiczy holocaust": 100.000 napromieniowanych dzieci sefardyjskich