Mały terrorysta

181. Data: 2013-08-09 21:59:23

Temat: Re: Mały terrorysta
Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-09 21:42, e pisze:

> Ale w tym wszystkim jakoś giną nam ojcowie, chociaż lubią przypiwkować,
> niektórzy zdrowo. I jak przypuszczam, dzieci też to jakoś bardziej muszą
> akceptować bo mało jest doniesień medialnych o pijanych ojcach.
>
> A tak w ogóle to mało kto decydując się na dziecko myśli o tym,
> że teoretycznie nie powinien pić przez następne 19 lat :D
> Mam wrażenie, że przesadzamy jak zawsze, wszystko albo nic.
> Oczywiście, że czasami pije się jakiś alkohol mając dzieci,
> nie należy się jednak upijać.

alez wlasnie o to chodzi. jak masz pod opieka dziecko, to sie nie
upijasz. nie znaczy to ze nie mozesz wypic piwa przez 19 lat. jesli
jestesmy na imprezie i moja zona ma ochote wypic piwo, drinka wino
whatewer, to ja ograniczam sie do jednego piwa, a rano wstaje do
dzieciakow i robie sniadanie. to dziala w obie strony i za obopolnym
porozumieniem - ale zadne z nas sie nie upija, nie zostawia dzieci bez
opieki, nie lezymy nieprzytomni i nie rzygamy.
alkohol trzeba umiec pic. to wszystko.
i powiem ci, ze nie znam ojcow, ktorzy sie upijaja. pewnie, nie znaczy
to, ze takich nie ma, ale jakos nasi znajomi radza sobie na imprezach
bez szczegolnego pijanstwa. i raczej podzial obowiazkow w zajmowaniu
sie dziecmi jest w miare rowny.

182. Data: 2013-08-10 10:05:22

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-06 21:57, mememe pisze:

> ja tego nie przerabialem. na szczescie. natomiast uwazam, ze ludzie,
> ktorzy nie potrafia wywiazac sie ze swoich obowiazkow, bo, na przyklad
> sa alkoholikami, co, jak wskazal zdaje sie chiron jast poniekad
> choroba, a ktorzy sa rodzicami, powinni byc wyslani na przymusowe
> leczenie. tak jak narkomani. bycie rodzicem zobowiazuje.
>

> i tak, zgadzam sie, ze sa gorsze rzeczy niz najebani rodzice. co w
> niczym, w moim mniemaniu, nie umniejsza ich winy.

Ale odpowiedź wydaje się oczywista - mememe nie ma żadnych skrupułów w
poskarżeniu się na rodziców policji, ponieważ oni nie w pełni spełniają
jego oczekiwana jako rodzice.
Do czego zobowiązuje bycie rodzicem - do popatrzenia na butelkę tylko
przez sklepową szybę? Może trzeba wobec takich opinii jak ta Twoja
powołać rzecznika praw rodzica, wobec terroru jaki niektórzy z nich
przechodzą ze strony swoich "pociech" i wtórującym tym "pociechom"
różnych mememeów?

183. Data: 2013-08-10 10:08:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy chcesz powiedziec, ze rodzic moze robic co chce, jesli tylko
> dziecko znajdujace sie pod jego opieka przezyje?

Rodzicielska dorosłość ma polegać na niewolniczym spełnianiu oczekiwań i
żądań swoich dzieci i ich rzeczników, czyli kogoś w Twoim rodzaju? W
czym konkretnie, do diabła alkohol przeszkadza w wychowywaniu dzieci??
Opiekunka to inna para kaloszy, ona zajmuje się dziećmi tylko przez
jakiś czas, a później idzie do swojego domu i może uchlać się do woli, a
rodzic wg. Ciebie musi na kilkanaście lat wziąć rozbrat z alkoholem..
Biorąc pod uwagę tyklo jedno dziecko.
Ale odpowiadając bezpośrednio na pytanie - owszem, wolałbym zatrudnić
opiekunkę z zamiłowaniem do kieliszka, niż jakąś nawiedzoną dewotkę -
całkowitą abstynentkę..
Oczywiście, o ile nie stosuje wobec dziecka jakichś praktyk
sadystycznych, bądź nie głodzi dziecka, zapewnia mu opiekę zdrowotną
itd. To obcym ludziom wara od jego alkoholizmu czy innych zamilowań.

184. Data: 2013-08-10 10:08:48

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-09 21:59, mememe pisze:

> [...]
> porozumieniem - ale zadne z nas sie nie upija, nie zostawia dzieci bez
> opieki, nie lezymy nieprzytomni i nie rzygamy.

No jasne, zrób tabelę z wytycznymi kiedy to rodzice mogą sobie powoli na
kieliszek i w jakiej to ma być ilości...
Wiesz że tacy jak Ty potrafią w swoim egoizmie robić innym piekło na
ziemi? Pytanie oczywiście retoryczne...

185. Data: 2013-08-10 10:09:19

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 17:14, k...@o...pl pisze:

> niepotrzebnie :)

No, nie sądzę żeby było inaczej.

> Czy usłyszę od szanownej kiwiko słowa

> "Teraz sięgam po kieliszek już tylko wtedy gdy muszę."
> Zastanawiałam się nad tym. Jak wygląda ten przymus sięgania po kieliszek. Zakładam,
że jestes osobą dorosłą i samodzielną. Taką jak ja np. Nie wyobrażam sobie, że muszę
się napić.

> kiwiko

Towarzystwo,. Wiesz, kiedyś ostro tankowałem, a więc jestem znany jako
miłośnik różnego rodzaju trunków, A więc nie sposób wyrzucić znajomego
który mnie odwiedza z butelką. A więc to "muszę" znaczy tyko wtedy gdy
znajduję się w takim towarzystwie.
Powiedz mi kiwiko jak Ty byś się zachowała gdyby do Ciebie zapukała
znajoma/my z butelką która/y sie fatygował/a przez parę tysięcy
kilometrów, dorosłość kazałaby Ci nie wpuścić jej do domu z tą butelką,
czy tylko odmówić wypicia?

186. Data: 2013-08-10 10:09:27

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 13:23, zdumiony pisze:
> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> Wygląda na to że Trybun sam nadużywa alkoholu

A więc winny!?

187. Data: 2013-08-10 10:09:34

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 16:17, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam sięgam po kieliszek tylko wtedy, jak jest dobra wódka i dobre
> towarzystwo:-)
>
> --
>
> Chiron

Właśnie to "towarzystwo" jest przyczyną i skutkiem zarazem;-)

188. Data: 2013-08-10 14:44:44

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka
W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 21:10:37 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Mogłaby Hanka skonkretyzować co rozumie przez określenie "troll"? Bo
> zdaje się w Twoim przypadku na takie miano zasługuje każdy niezgadzający
> się z Twoim światopoglądem - user..

Zle Ci sie zdaje.

Wszelako, niepojetym jest, ze nie-troll moze nazwac szukajace pomocy dziecko szpiclem
i donosicielem, oraz, ze _na trzezwo i nie trollujac_  mozna napisac o tymze dziecku
cos takiego:

Dlatego mówiłem że nie ma co tu zaglądać.
1.Przypirdol takiemu Chironowi lub Trybunowi w łeb to zaraz cały komisariat będzie
ciebie ścigał.
Ale dopóki to ich dupa nie jest to zdziwieni dlaczego ofiara katów poszła na policje.
2. To jest dzicz, jak ludzie będą tak postępować jak sobie dzicz uroiła to kraść, bić
i mordować można bo zło to iść na policje.
3. Jak wogóle gadać z tymi idiotami jeśli cywilizacja im szkodzi to komputer z
kontaktu i zegnamy, bo im cywilizacja szkodzi więc komuter z gniastka i my pierdoleń
nie będziemy czytać.

189. Data: 2013-08-10 18:37:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-10 14:44, LaL pisze:
> [...]
> cywilizacja im szkodzi to komputer z kontaktu i zegnamy, bo im
> cywilizacja szkodzi więc komuter z gniastka i my pierdoleń nie

I Ty piszesz o dziczy, ty który nie widzisz nic złego w donosie
dzieciaka na rodzicielkę ?? Kto tu jest dzikusem pozbawionym uczuć
wyższych? "Przy**dol Trybunowi" ty sobie Trybunem buźki nie wycieraj, bo
Trybun nigdy nie był i nie jest kimś kto idzie na rodziców skarżyć się
na policję. I żeby nie było niejawności - Trybun nie doniesie na policję
nawet na obcych ludzi - swoich wrogów, bo się po prostu takim
postępowaniem brzydzi. Jesteś dziki, egoistyczny człowieku w stanie to
zrozumieć?

190. Data: 2013-08-10 22:45:36

Od: mememe <m...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-10 10:05, Trybun pisze:

> [...]
> powołać rzecznika praw rodzica, wobec terroru jaki niektórzy z nich
> przechodzą ze strony swoich "pociech" i wtórującym tym "pociechom"

nie wiem gdzie to wyczytales, wydaje mi sie ze dosc jasno wyrazilem
swoje stanowisko.

Baczność niewolniku!
Szczęśliwość a somatyka
po kieląku
Przyszłość Polski
Tzw "grzybiczy holocaust": 100.000 napromieniowanych dzieci sefardyjskich