Małże trzy kupiłem i co robić?11

1. Data: 2006-10-28 18:44:18

Temat: Małże trzy kupiłem i co robić?11
Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O szybką i prostą pomoc proszę.

pozdrawiam

JAdam

2. Data: 2006-10-28 19:06:45

Temat: Re: Małże trzy kupiłem i co robić?11
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JAdam" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ei08e4$4e0$1@news.onet.pl...
>O szybką i prostą pomoc proszę.

Jak żywe, niech się mnożą. Jak zdechłe - wyrzuć.

Qra ;-)

3. Data: 2006-10-28 19:09:15

Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to robię dośc prosto:
Małże myję w wodzie i potem odciekają na sicie.
W garnku rozgrzewam oliwę. Jak gorąca - wrzucam małże , solę, pieprzę i
przykrywam. Parę minut - otworzą się same - i na talerz. Czasem dodaję
trochę masła do tego duszenia, jak mi ochota jakoś tak przyjdzie.
Bardzo lubię w ogóle wszystkie owoce morza i najczęściej przyrządzam je
własnie tak prosto.

Mariusz

4. Data: 2006-10-28 19:42:32

Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki były.... takie sobie...
pozdrawiam.

5. Data: 2006-10-28 21:56:20

Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki były.... takie sobie...
> pozdrawiam.

Bo to nie ma być smaczne, to ma być trendy.

*piotr'ek*

6. Data: 2006-10-28 22:07:22

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *piotr'ek* napisał:

> Bo to nie ma być smaczne, to ma być trendy.
>
> *piotr'ek*

;)
Bismarck bodaj powiedział, ze gdyby śledzie były sto razy droższe,
stanowiłyby ozdobę królewskiego stołu.
--
rAzor
------------