Małżeństwo to też rodzaj prostytucji ?

1. Data: 2004-03-11 09:13:45

Temat: Małżeństwo to też rodzaj prostytucji ?
Od: "Silver" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Niedawno moja znajoma powiedziała mi ,że w sumie małżeństwo to też jakiś
rodzaj prostytuacji.
Co o tym myslicie.
Ja sie troche nad tym zastanawiałem i w sumie coś w tym chyba jest... ;)

http://www.impulsive27.maze.pl

1. Data: 2004-03-11 09:19:35

Temat: Re: Małżeństwo to też rodzaj prostytucji ?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silver <S...@t...pl> napisał(a):

> Niedawno moja znajoma powiedziała mi ,że w sumie małżeństwo to też jakiś
> rodzaj prostytuacji.
> Co o tym myslicie.
> Ja sie troche nad tym zastanawiałem i w sumie coś w tym chyba jest... ;)

No jak tak Wam obojgu jest, to gratuluje wyborow, rotfl. Ale tak wlasciwie,
to co chciales powiedziec?

Hania

1. Data: 2004-03-11 09:33:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silver" <S...@t...pl> napisał w
wiadomości news:c2pak6$1d5$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> rodzaj prostytuacji.
> Co o tym myslicie.
> Ja sie troche nad tym zastanawiałem i w sumie coś w tym

Już kiedyś było:
(może nie za dobrze zacytuję ale wyglądało to jakoś tak)

kurestwo - daje za darmo i byle jak
prostytucja - daje za co zapłacisz
małżeństwo - daje co chce a zapłacić musisz wszystkim co
masz
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2004-03-11 09:44:06

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silver" <S...@t...pl> napisał w wiadomości

> Niedawno moja znajoma powiedziała mi ,że w sumie małżeństwo to też jakiś
> rodzaj prostytuacji.

Widocznie tak sie czuje w swoim małżeństwie.
A jest tak czesto ze czlowiek swoja sytuacje widzi jako "wszyscy na
swiecie".
A jaka przyczyna? Nie uklada sie z mezem?
Duch

1. Data: 2004-03-11 10:15:09

Od: "matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax"

> kurestwo - daje za darmo i byle jak
> prostytucja - daje za co zapłacisz
> małżeństwo - daje co chce a zapłacić musisz wszystkim co
> masz
> ;-)))

ale kto płaci i komu?

pozdr.,matania

1. Data: 2004-03-11 11:09:49

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silver" <S...@t...pl> napisał:

> Ja sie troche nad tym zastanawiałem i w sumie coś w tym chyba jest... ;)

A co to jest "prostytucja"?

A przyjazn jest rodzajem prostytucji? I dlaczego nie, skoro tez sa tam rozne
"wymiany" - kazdy cos daje i cos zyskuje.

Joanna

1. Data: 2004-03-11 11:26:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silver:
> Niedawno moja znajoma powiedziała mi ,że w sumie małżeństwo
> to też jakiś rodzaj prostytuacji.
> Co o tym myslicie.

Jesli jakies malzenstwo/zwiazek sprowadza sie "w sumie" do swiadczen
seksualnych, to "w sumie" mozna sie spokojnie zgodzic, ze "w sumie"
bedzie to jakas forma prostytucji.

Czarek

1. Data: 2004-03-11 11:48:59

Od: "Silver" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> Silver <S...@t...pl> napisał(a):

[...]

> No jak tak Wam obojgu jest, to gratuluje wyborow, rotfl. Ale tak
wlasciwie,
> to co chciales powiedziec?
>
> Hania

skoro nie wiesz co chcialem powiedziec to juz twoj problem i ci wspolczuje z
tego powodu,
widac trzeba ci wylozyc kawe na ławe.

http://www.impulsive27.maze.pl

1. Data: 2004-03-11 12:23:14

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silver <S...@t...pl> napisał(a):

> wlasciwie,
>
> skoro nie wiesz co chcialem powiedziec to juz twoj problem

byc moze jednak problem przekazujacego, nie zastanawiales sie nad tym?
Rzuciles haslo, poprosilam o rozwiniecie, zastanawia mnie, co tak Cie
zelektryzowalo...

>i ci wspolczuje z
> tego powodu,
> widac trzeba ci wylozyc kawe na ławe.

NO to wyloz.
Zakladam, ze podchodzisz do zwiazku: ja ci dam w lozku, ty mi cos_tam kupisz,
co dla mnie jest zalosne. Zalosne, smutne, tragiczne. Nie osoby, ale ich
wzajemne podejscie, podejscie do seksu, kurcze, XXI wiek, a tu kupowanie
przyjemnosci-pod przykrywka wstydu za to, ze ich chcemy, czy co?. Nie
sadzisz, ze co najmniej "da sie" zyc razem na innej stopie niz prostytucja,
czy tez zakladasz, ze to niemozliwe?

Hania co nt. dlugotrwalych dobrych zwiazkow teoretyzuje jedynie-niestety ;-)
Jednak najmniej problemow bylo zawsze w dziedzinie seksu, hmm.

1. Data: 2004-03-11 12:31:58

Od: "Sarna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"matania" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> ale kto płaci i komu?