Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic :(

11. Data: 2000-11-22 12:32:24

Temat: Re: Mam problem z ktorym nie moge sobie poradzic :(
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message
news:8vg7c9$31v$1@news.tpi.pl...
> Spróbuj udać si do dobrego energoterapeuty, może to być spowodowane
> zaburzeniami hormonalnymi.
> MWS.

Widzę że pojawił się kolejny łoś w sieci. A ja myślałam że z problemami
hormonalnymi chodzi się do endokrynologa- Łosiu...

12. Data: 2000-11-22 12:57:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BB napisał(a) w wiadomości: <8vgc7j$fkd$1@news.tpi.pl>...

>MWS napisał(a) w wiadomości: <8vg7c9$31v$1@news.tpi.pl>...
>Witamy kolejnego szamana - a moja mama mowila ze goopich nie sieja sami sie
>rodza :<<<<

Nie dość, że optymalny, to jeszcze energoszaman. Czasem Bozia ludzi naprawdę
ciężko doświadcza.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

13. Data: 2000-11-22 15:10:10

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z naturalnych srodkow - duze ilosci soku pomidorowego.

Za duze to tez nie bo moze Ci sie rzucic na serce, ale karton
dziennie to mysle ze wystarczy.

> A trzymasz rece caly czas w tej samej pozycji? Tzn. np. na klawiaturze
albo
> przy myszy? Moze masz nieergonomiczna wysokosc biurka i rece pracuja w
> nienaturalnej pozycji, tzn. caly czas masz napiete miesnie.

Dokladnie tak. Mozna jeszcze domniemac ze masz zanik miesni i to powoduje ze
kazda mniej
luzna pozycja jest juz za duzym wysilkiem dla miesni...

14. Data: 2000-11-22 21:38:46

Od: "andrzejek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgea0$ke6$...@n...tpi.pl...

> "MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message
>
> Widzę że pojawił się kolejny łoś w sieci. A ja myślałam że z problemami
> hormonalnymi chodzi się do endokrynologa- Łosiu...

tylko prosze nie wyzywajmy sie od "łosi", aczkolwiek trzeba niektorym
wybaczyc ;)
dobra, teraz chcialbym podziekowac za wszystkie odpowiedzi, ale na koniec
chcialbym zebyscie mi powiedzieli co mam jesc/pic etc lub do jakiego lekarza
sie udac, bede jeszcze bardzo raz wdzieczny

--
andrew

15. Data: 2000-11-23 00:06:15

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a):

> Za duze to tez nie bo moze Ci sie rzucic na serce, ale karton
> dziennie to mysle ze wystarczy.

Szczególnie jak ktoś ma zaparcia

16. Data: 2000-11-23 01:06:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzejek napisał(a):

> dobra, teraz chcialbym podziekowac za wszystkie odpowiedzi, ale na koniec
> chcialbym zebyscie mi powiedzieli co mam jesc/pic etc lub do jakiego lekarza
> sie udac, bede jeszcze bardzo raz wdzieczny

Jedz to co chcesz i to co lubisz :-)

Pozdr.
Kaja

*Stowarzyszenie Diety Noblistów Polskich* ;-)

17. Data: 2000-11-23 17:38:58

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzejek napisał(a) w wiadomości: <8veq53$6qu$1@news.tpi.pl>...

>mam 19 lat, nie pije i nie pale, co moze byc w/w przyczyna???
>prosze Was o pomoc, jestem bezradny :(

Powinienes stosowac diete optymalna.
Nie wiesz, ze smalec skleja palce?

Adam B.

18. Data: 2000-11-23 17:39:49

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

>Idź szybko do lekarza rodzinnego. Skieruję cię na odpowiednie badania.
>Mojej koleżanki chłopak też tak miał i potem wyszło na jaw, że on ma
chorobę
>Parkinsona ( czy jakoś tak)...Nie chcę Cię straszyć, bo może to być i inna
>przyczyna.

Faktycznie, uspokoilas go jak cholera. Jeszcze mu napisz, ze to objawy
glejaka.

Adam B.

19. Data: 2000-11-24 00:06:00

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a):

> Powinienes stosowac diete optymalna.
> Nie wiesz, ze smalec skleja palce?

Przestań się już wygłupiać... :-) ...Optymalni precz.
Mamy tutaj swojego guru od Diety Noblistów. :-)

Kaja

20. Data: 2000-11-24 00:08:32

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a):

> Faktycznie, uspokoilas go jak cholera. Jeszcze mu napisz, ze to objawy
> glejaka.

Co to jest?...Czy przypadkiem nie jest to związane z DO?

Kaja

Reklama szpitala w Polanicy w TVP1
www.lens.pl - uzywany sprzet medyczny
Aspartam (slodziki)!