Mam prośb

1. Data: 2005-02-13 15:00:53

Temat: Mam prośb
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem w trakcie roboty swetra. Chcę żeby to był golf, taki większy
wykładany, taki szeroki. Ale nie mam pojęcia jak go zrobić. Tyle już
przeszukałam różnych wzorów ale znalazłam zwykły golf albo taki że nie mam
pojęcia jak do niego podejść.
Może mi ktoś pomoże?
Pozdrawiam Magda

1. Data: 2005-02-13 17:00:33

Temat: Re: Mam prośb
Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leci na priva niestety bez schematow bo nie posiadam ale moze cos Cie
zainspiruje.
Pozdrawiam
Aga (Londyn)

1. Data: 2005-02-13 18:21:05

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <

> [...]
> wykładany, taki szeroki. Ale nie mam pojęcia jak go zrobić. Tyle już
> przeszukałam różnych wzorów ale znalazłam zwykły golf albo taki że nie

Jeśli ma być szeroki, po zrobieniu kilku cm od nabrania wokół szyi, np. 4-6
cm musisz dodać bardzo duzo oczek, przy leżącym golfie nawet podwoic ilość
oczek.

Elżbieta

1. Data: 2005-02-13 19:13:36

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za podpowiedzi.
Magda

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wykładany, taki szeroki. Ale nie mam pojęcia jak go zrobić. Tyle już
> przeszukałam różnych wzorów ale znalazłam zwykły golf albo taki że nie

zalozylam album na 7ya
[inne] "Odnowienie odzieży" - gazetka
nowa "Mala Diana"
[druty/szydelko] beret meski jeszcze raz....