Mam pytanie"fryzjerskie" ale proszę może któraś z Was będzie coś wiedziała:)

11. Data: 2007-01-08 14:39:48

Temat: Re: Mam pytanie
Od: "Ola S" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIe wiem skad jestes ...
Ale np znalazlam cos takiego

Międzynarodowa Szkoła Charakteryzacji Marii Ewy Dziewulskiej
Al. Promienistych 8
02-648 Warszawa
tel: (22) 844 68 40, 844 11 75, 0-602 218 440
e-mail: d...@h...pl
www: http://www.dziewulscy.home.pl

Kurs fryzjerstwa współczesnego i fashion

tematyka: Sztuka
rodzaj: Kursy i szkolenia
opłata: Wpisowe 2000 zł, czesne 550 zł PLN
długość: 6 miesięcy
kwalifikacje:

OPIS:
Tryb: 2 razy w tygodniu po 5 godz. (poniedziałki i czwartki), w grupie 8
osobowejCzas trwania: 6 miesięcy. Słuchacze dostają na własność podstawowe
narzędzia fryzjerskie. Kurs kończy się egzaminem i pracą dyplomową. W
programie m.in: poznanie włosa&#8211; teoria, pielęgnacja włosów i skóry
głowy, tajniki najmodniejszych strzyżeń, koloryzacji i stylingu, praca na
głowach treningowych i modelach, modne upięcia, koki i wytworne fryzury.

12. Data: 2007-01-08 16:07:41

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> NIe wiem skad jestes ...

Kraków

> [...]
>
> tematyka: Sztuka
> rodzaj: Kursy i szkolenia
> opłata: Wpisowe 2000 zł, czesne 550 zł PLN

To jest super oferta..troszke dlugo trwa, ale zadzwonie i zapytam czy nie
wiedzą o czymś takim w Krakowie
bardzo Ci dziekuję i pozdrawiam Asia:)

Moge do was dolaczyc?
kapelusz