Mam rece ktore lecza...

11. Data: 2003-04-15 12:46:47

Temat: Re: Mam rece ktore lecza...
Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ej no - to nie jest na temat - co z moimi rekoma?

12. Data: 2003-04-15 13:08:44

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <b7guvc$8nn$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marsiuu wrote:
> ej no - to nie jest na temat - co z moimi rekoma?

Po prostu sprawdz czy dzialaja - na poczatek przyloz sobie do glowy.

--
Marcin

13. Data: 2003-04-15 13:17:37

Temat: Re: Odp: Mam rece ktore lecza...
Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"spacerunner" <s...@i...pl> wrote in

> "...enklawa ludzi inteligentnych..."
>
> kto powiedzia?, ?e akurat inteligentnych?

Misio.
Ale potem powiedzial, ze juz nie - i w obu przypadkach mial racje.

pzdr,
t.

14. Data: 2003-04-15 13:21:23

Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b7guvc$8nn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ej no - to nie jest na temat - co z moimi rekoma?

Nie przesadzałabym na Twoim miejscu z tymi własciwościami. Wiekszosc
osób tak ma.
Do tego, aby sobie, czy innym pomagac daleka droga - bez Twojej pracy,
zaanagazowania i dojrzałosci - nic nie zdziałasz.
Jeżleli naprawdę zalezy Ci na "Twoich rękach" spytaj co robić tego
człowieka, który wykrył Ci te własciwowsci.
A.

15. Data: 2003-04-15 13:22:21

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

spacerunner wrote:

> "...enklawa ludzi inteligentnych..."
>
> kto powiedział, że akurat inteligentnych?

wystarczy spojrzec skad sie wywodzi internet, ze srodowisk akademickich,
to byli ludzie inteligentni - sami wymyslili internet, potem go uzywali,
a potem pojawil sie "internet dla mas" i inteligancja przestala byc
wymagana od uzytkownikow,

ucierpieli na tym wszyscy, najbardziej ci inteligentni, najmniej ci
glupi

pozdr
mis

16. Data: 2003-04-15 14:27:28

Od: "TomekSHL" <t...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

misio wrote:

> [...]
> potem go uzywali, a potem pojawil sie "internet dla mas" i
> inteligancja przestala byc wymagana od uzytkownikow,

hahaha akademickich... chyba bardziej ze środowisk militarnych.... :-D

> ucierpieli na tym wszyscy, najbardziej ci inteligentni, najmniej ci
> glupi

Jak widać ideologię można dopisać do każdej wymyślonej głupoty :-)

Pozdrowienia,
Tomek

17. Data: 2003-04-15 15:16:19

Od: "dsggsdgdsgdgs" <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> tak mi powiedzial bioenergoterapeuta.
>
> Czy moge sam siebie leczyc swoimi rekoma?

Mozesz konia zwalic, bedzie ci lzej.

18. Data: 2003-04-15 16:03:31

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomekSHL wrote:

> hahaha akademickich... chyba bardziej ze środowisk militarnych.... :-D

amerykanscy wojskowi, ktorzy to opracowali, byli na poziomie wyzszym niz
srednia akademicka... wiec wybacz moje uproszczenie, ktore bylo
nawiazaniem do historii internetu w Polsce, a nie na swiecie i do
usenetu w Polsce, a nie na swiecie.

pozdr
mis

19. Data: 2003-04-15 16:07:44

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brawo dla teg Pana(?) ze Szczecina,
dla zainteresowanych podaje wezel dostepowy, z ktorego sie ow czlek
polaczyl:

jesli ktos uwaza, ze nalezy go ukarac, niech wysle jeg mail, razem z
naglowkami do:

u...@t...pl

nie pozdrawiam
anonima, o ktorym tyle wiem

20. Data: 2003-04-15 16:43:16

Od: "dsggsdgdsgdgs" <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misio" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polaczyl:

> jesli ktos uwaza, ze nalezy go ukarac, niech wysle jeg mail, razem z

No i co z tego ty baranie. Jestem ze Szczecina. A ty jestes baranem z
Krakowa.

jesli ktos uwaza, ze nalezy go ukarac, niech wysle jeg mail, razem z
naglowkami do:

u...@t...pl

uczulenia...
KASZEL: pewnie z mojej winy, ale stracilem zaufanie do lekarzy :-(
Pierwsza ciąża po 35-tce
Okulista dzieciecy-pilne!!
Co delikatne na uspokojenie?