Mam rece ktore lecza...

31. Data: 2003-04-15 20:41:10

Temat: Re: Mam rece ktore lecza...
Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Eee nie ma za co,po prostu nie trawie chamstwa.

Alez wlasnie jest za co :-)
Chamstwu mowimy nie!

Pozdr
mis

32. Data: 2003-04-15 20:47:58

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciiii.......... :-)

33. Data: 2003-04-15 21:44:15

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misio napisał:
> to ty chyba jestes na mnie uczulony ;-p

na głupote i chamstwo jestem uczulony
dlatego mnie odrzucasz

--
best regards,
scream (at)w.pl

34. Data: 2003-04-15 22:15:13

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream wrote:

> na głupote i chamstwo jestem uczulony
> dlatego mnie odrzucasz

i dlatego co mnie zobaczysz, to rzucasz przeklenstwem?

mam propozycje, przestan za mna lazic, to aj przestana lazic przed
toba...

pozdr
mis

35. Data: 2003-04-15 22:51:26

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misio napisał:
> i dlatego co mnie zobaczysz, to rzucasz przeklenstwem?

tak, bo denerwujesz mnie swoim zachowaniem

> mam propozycje, przestan za mna lazic, to aj przestana lazic przed
> toba...

odrzucam tą propozycje. Nadal będe Cie prześladować :>

--
best regards,
scream (at)w.pl

36. Data: 2003-04-16 10:14:49

Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsiuu naskrobał:

> tak mi powiedzial bioenergoterapeuta.
>
> Czy moge sam siebie leczyc swoimi rekoma?

Experyment rulez... Poczekaj aż zachorujesz i wypróbuj ;)
A poważnie mówiąc, olej takie myśli i wróć do szkoły. Tam ci
wytłumaczą że nauce nie jest znana forma energii zwana "bio".

--
Jacek

37. Data: 2003-04-16 11:40:24

Od: misio <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream wrote:

> tak, bo denerwujesz mnie swoim zachowaniem

bez wzajemnosci, hehehe,

ale moze zejdzmy z tej grupy, bo nie pasujemy dyskusja do opisu grupy...

> odrzucam tą propozycje. Nadal będe Cie prześladować :>

ok, w koncu sie przyzwyczaje ;-P

mis

38. Data: 2003-04-17 15:45:33

Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak samo bylo z teoria wzglednosci dopoki nie zostala wynaleziona - to ze
czegos nie ma w szkole, to nie jest dowod - to ty lepiej wroc do szkoly.

39. Data: 2003-04-17 22:40:39

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b7mi7c$2h$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Marsiuu

> Tak samo bylo z teoria wzglednosci dopoki nie zostala wynaleziona
> - to ze czegos nie ma w szkole, to nie jest dowod - to ty lepiej
> wroc do szkoly.
To raczej Ty się doucz o teorii względności. Teoria względności
wyjaśniła zjawiska istniejące wcześniej, mierzalne, obserwowalne itd.
Sugerujesz, że np. Merkury przed wymyśleniem teorii względnośći miał
ruch orbitalny zgodny z prawami Keplera, a po odkryciu OTW
automagicznie zaburzył swój ruch orbitalny na zgodny z przewidywaniami
OTW :-D

--
Na początku XX wieku trzeba było rozchylić pantalony, żeby
zobaczyc pośladki. Na początku XXI wieku trzeba rozchylić pośladki,

40. Data: 2003-04-18 18:07:38

Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes pewny ze wiesz czego chcesz?

rozumiem ze masz problemy z samoakceptacja i potrzebujesz sie dowartosciowac
chwalac sie jaki ty jestes madry bo wiesz cos wiecej o teorii wzglednosci.
polecam ci sie douczyc jeszcze troche na temat metafor, oby nie wpedzac cie
w shizy wytlumacze, ze chodzi o przenosnie - to bardziej potoczne i znane
okreslenie polegajace na uzywaniu pewnych rzeczy do opisania innych - tak
jak ja uzylem teorii wzglednosci.

a tak w ogole to ile ty masz lat?

zeby ci nie bylo tak trudno mnie zrozumiec to powiem wiecej - tak samo jak
ty teraz powiedziales, to bedziemy mowic za iles lat na temat Energi Bio -
kiedy w koncu zostanie przez kogos wymyslona.

zegnam chlodno

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na początku XX wieku trzeba było rozchylić pantalony, żeby
> zobaczyc pośladki. Na początku XXI wieku trzeba rozchylić pośladki,

uczulenia...
KASZEL: pewnie z mojej winy, ale stracilem zaufanie do lekarzy :-(
Pierwsza ciąża po 35-tce
Okulista dzieciecy-pilne!!
Co delikatne na uspokojenie?