Mam wyciek z pracia

1. Data: 2003-05-27 17:58:19

Temat: Mam wyciek z pracia
Od: "Andy" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Nie wiem czy to choroba czy nie. Krepuje sie isc z tym do lekarza wiec pisze
do was.
Bardzo rzadko sie to zdaza, ale czasmi po wydaleniu kalu na pod napletkiem
nam biala ciecz
przypominajaca sperme. Zdarza sie to okolo raz na 2 tygodnie od jakis 2
miesiecy.
Nie ma przy tym bolu swedzenia itp.

Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

2. Data: 2003-05-27 18:40:20

Temat: Re: Mam wyciek z pracia
Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile masz lat? Może dojrzewasz i twoje gruczoły zaczęły pracować, chyba, że
miałeś jakieś niezidentyfikowane kontakty seksualne, wtedy idź do lekarza.

Większość mężczyzn ma takie objawy częściej np., gdy się podniecą ten wyciek
pomaga w pewnych sytuacjach. Przy tych zjawiskach należy jednak zwiększyć
codzienną higienę osobistą.

3. Data: 2003-05-27 19:09:02

Od: "Andy" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile masz lat?

27

>Może dojrzewasz i twoje gruczoły zaczęły pracować,

juz chyba dojrzalem :)

>chyba, że
> miałeś jakieś niezidentyfikowane kontakty seksualne, wtedy idź do lekarza.

nie mialem. mam stala partnerke

> Większość mężczyzn ma takie objawy częściej np., gdy się podniecą ten
wyciek
> pomaga w pewnych sytuacjach. Przy tych zjawiskach należy jednak zwiększyć
> codzienną higienę osobistą.

jakby to ujac. nie jest to zwiazane z zadnym przejwem podniecenia. oddaje
stolca i czasami chodz bardzo
rzadko sie to zdaza. nigdy prze 27 lat to sie nie zdazalo. Lacznie moze 4
razy sie to stalo

Pozdrawiam i dzikuje za zainteresownie problemem

4. Data: 2003-05-27 20:04:55

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogą to być problemy związane z prostatą, czyli gruczołem krokowym. To może
być stan zapalny... ale piszesz że nic nie boli...
Na wszelki wypadek idź z tym do lekarza. Nie ma się czym krępować, jeśli coś
z organizmem jest nie tak jak być powinno to trzeba się z tym zwrócić do
lekarza - od tego jest... i nie ma się czego wstydzić, choć wiem że to dla
niektórych trudne.

pzdr
LN

chondromolacja rzepki - zabieg i efekty