Mam wzorki małych tryptyków na plastikową kanwę

1. Data: 2002-10-17 20:27:46

Temat: Mam wzorki małych tryptyków na plastikową kanwę
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wzorki trzech małych tryptyków - tematyka okołoświąteczna; przeznaczone
teoretycznie na plastikową kanwę.
Jeżeli ktoś jest chętny, to proszę o mail'a na PRIV, bo inaczej się pogubię,
co kto chce ;-)))
Aha, no i wyślę hurtowo czyli za kilka dni.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-10-18 06:04:55

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pogubię,
> co kto chce ;-)))
> Aha, no i wyślę hurtowo czyli za kilka dni.

Tytułem wyjasnienia - nie pochodzą z "Kramu z robótkami', a z firmy
Dimensions.
http://www.dimensions-craft.com/showproduct.asp?reqt
ype=2&prodID=72741&submi
t=Go